Hi-Fi i Milano/Cremona

TJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.08.2003
Antall liker
3
Noen som vet om Hi-Fi sjapper eller bruktsjapper i/i nærheten av Milano/Cremona.

Andre tips i anledning at jeg og min kjære skal nedover først i November?

Burde det vært et eget emne for slike spørsmål på sentralen?

J

Janpe

Gjest
En butikk alle High End interesserte som besøker Italia må få med seg er forretningen til Lorenzo Zen i nærheten av Vicenza. Her er linken: http://www.hifistudio.it/hifi/pages/lorenzozen.htm.

Byen heter Schio og ligger ca. 1 time fra Venezia, retning N/V. Jeg har selv vært der ved flere anledninger, en uforglemmelig opplevelse. High End Audio i 3 fulle etager, dette er Italias gudfar innen High End. Han er en personlig venn av Franco Serblin i Sonus Faber. Her finnes stort sett alt av High End som kan lyttes til i meget flotte omgivelser, dette er en villa som er gjort om til butikk.

Engelsk kunnskapen er det dårlig med, men jeg regner med at man kan få til en viss kommunikasjon. Selv snakker jeg italiensk og kan love at denne herren er kunnskapsrik innen High End OG musikk. Han har også i nærheten av denne butikken et stort senter for hjemmekino. Her finnes også et godt utvalg med såkalte audiofile plater, CD`er etc.

TJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.08.2003
Antall liker
3
Noen som har noe å tilføye om Milano og Hifi eller generelle tips om hva som er verdt å utforske i Milano og omegn?

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
807
Torget vurderinger
5
San Siro!
4. november: Milan - Torino

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
128
F.eks send en mail til Lucio Caddedu hos www.tnt-audio.com
Bare ett forslag. Han vet sikkert det meste om Italias hifi muligheter.., og er sikkert en av dem som svarer på en e-mail.

mvh

Topp Bunn