Hvis innlegg postet rett før oppgradering er borte er de nok "gone with the wind" er jeg redd.Dazed skrev:Oppe igjen! Flott.
...Men ser det mangler en del innlegg som ble postet i tiden rett før serveren gikk ned. Er de tapt for alltid, eller kommer de tilbake?
Tja.Høvdingen skrev:Hvis innlegg postet rett før oppgradering er borte er de nok "gone with the wind" er jeg redd.Dazed skrev:Oppe igjen! Flott.
...Men ser det mangler en del innlegg som ble postet i tiden rett før serveren gikk ned. Er de tapt for alltid, eller kommer de tilbake?
Er det noen spesifikke innlegg du tenker på, og var det mange?
Mvh
Høvidingen
Jeg vil anta at disse innleggene ble skrevet etter kl. 08, og det fremkom jo at sidene ville være nede i perioden 08-12, og det ligger vel da en rimelig advarsel om at det kan være lurt og ikke bruke sidene i denne perioden. Vi kunne selvfølgelig koblet siden helt ut, men ettersom det ikke var jeg selv som foretok dagens oppgraderinger så visste jeg ikke nøyaktig når sidene ville være oppe igjen, og de stod derfor aktivert som normalt.Dazed skrev:Neste gang går det kanskje an å stenge for posting av nye innlegg når arbeidet starter, eller noe i den duren? Litt dumt at ting bare forsvinner.
Dazed har et eller flere poenger.Høvdingen skrev:Jeg vil anta at disse innleggene ble skrevet etter kl. 08, og det fremkom jo at sidene ville være nede i perioden 08-12, og det ligger vel da en rimelig advarsel om at det kan være lurt og ikke bruke sidene i denne perioden. Vi kunne selvfølgelig koblet siden helt ut, men ettersom det ikke var jeg selv som foretok dagens oppgraderinger så visste jeg ikke nøyaktig når sidene ville være oppe igjen, og de stod derfor aktivert som normalt.Dazed skrev:Neste gang går det kanskje an å stenge for posting av nye innlegg når arbeidet starter, eller noe i den duren? Litt dumt at ting bare forsvinner.
Beklager at innlegg ble borte, og neste gang skal jeg si ifra tydeligere at det er en risiko for tap av innlegg i den aktuelle periode.
Mvh
Høvdingen
Takk fra meg også.Dazed skrev:Takk til Høvdingen for at han holder forumet i gang for oss!