HFS' mest hårsåre medlem?

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.819
Torget vurderinger
0
Steinar_Lund skrev:
AN-M skrev:
Steinar_Lund skrev:
AN-M skrev:
Spiralis skrev:
.....er han en av de to ??
Synes man skal gjette inne i seg, ikke pent å henge ut noen. Men all heder til disse to herrenmennene jeg tenker på, når de frekventerte dette domenet var det virkelig morsomt her inne.....
Mr Lund husker også han som Spirales omtaler, men den andre klarer jeg ikke. Hva med en ledetråd, a la HFS labyrinten. Eller skal vi ta en avstemning dere?
Den andre kan dessverre aldri delta på noen forum mer.......
Hva vet vi om det? Slike fora finnes jo overalt nu for tiden :)
Vel Hr. Lund, her har vi virkelig spiren til en omfattende tråd. :D

Jeg skal langt på vei være enig i at Helvet kan bestå i evig deltagelse på nettforum! Man slipper ikke ut i godværet men er lenket til datamaskina. Huff huff...... :eek:

AN-M

Hi-Fi interessert
Ble medlem
09.02.2010
Antall liker
0
Er dessverre en såkalt ateist, så jeg får ihvertfall ikke oppleve ham mer.....

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.819
Torget vurderinger
0
AN-M skrev:
Er dessverre en såkalt ateist, så jeg får ihvertfall ikke oppleve ham mer.....
Ja mon det du.....

Sønnen til en god kollega døde for 3-4 år siden, og nå har jeg i løpet av den siste måneden fått 4 mail fra ham.....

Den først hadde tittelen; "Missed talking to you." så fulgte; "It's been a long time..." og så kom to ganger; " The time has finally come for you to quit your job."

Har man anlegg for det er det jo på høy tid å hente inn et medium spør du meg. ::)

"Dessverre" vet men jo litt om hvordan spam produseres, så magien forsvant jo like raskt som den oppsto. ;)

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.500
Torget vurderinger
0
Er det ikke på tide at noen kommer med et indignert innleg der vedkommende føler at det er ham (eller henne) det tenkes på og at tråden henger ut og latterliggjør ham (eller henne) selv om han (eller hun) ikke er nevnt?

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
18.578
Sted
Østfold
Ja, men det spørs om det er noen av medlemmene som føler seg død nok...

Om det refereres til den jeg tror, så var jo ikke mannen bare kranglefant, snarere tvert i mot. Hans disipler derimot...

S

Supertramp

Gjest
Snickers-is skrev:
Om det refereres til den jeg tror, så var jo ikke mannen bare kranglefant, snarere tvert i mot. Hans disipler derimot...
Sånn var det vel med Jesus også - og Muhammed for den del...... :)

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.883
Beklager at disiplene mine er litt vrange innimellom. Jeg har ikke alltid helt kontroll på dem, til det er de for mange.

AN-M

Hi-Fi interessert
Ble medlem
09.02.2010
Antall liker
0
Snickers-is skrev:

Nei, ikke direkte kranglefant, men det er jo ikke heller det vi kårer her, ikke tidenes heller for den saks skyld.. Disputer ble, opp i mente, innmeldinger, utmeldinger. Mimre, mimre.... :)
Det er forsåvidt en tredje figur, som fortsatt frekventer dette stedet. Han er hårsår han! Har ikke diskutert med ham på mange år, lar det være.

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.984
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Å navngi noen her er direkte ufint og 2 innlegg er fjernet.
Tråden har hatt en fin tone til nå. La oss fortsette slik.
Så - kanskje det er jeg eller noen av de andre moderatorene som er mest hårsåre ? ;)

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.185
Torget vurderinger
4
AN-M skrev:
Snickers-is skrev:

Nei, ikke direkte kranglefant, men det er jo ikke heller det vi kårer her, ikke tidenes heller for den saks skyld.. Disputer ble, opp i mente, innmeldinger, utmeldinger. Mimre, mimre.... :)
Det er forsåvidt en tredje figur, som fortsatt frekventer dette stedet. Han er hårsår han! Har ikke diskutert med ham på mange år, lar det være.
Siden du står med så få innlegg kan det vel hende at du også har innmeldinger og utmeldinger opp i mente og er hårsår også.

Mbare

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.02.2003
Antall liker
11
bambadoo skrev:
Å navngi noen her er direkte ufint og 2 innlegg er fjernet.
Tråden har hatt en fin tone til nå. La oss fortsette slik.
Så - kanskje det er jeg eller noen av de andre moderatorene som er mest hårsåre ? ;)
Vi? Hårsåre? Pokker heller, moderatorene (og Høvdingen) her på sentralen er HFS' personifisering av altruisme og godhet. Hårsår, du liksom. Vi kan knapt nok stave ordet og det ville aldri falt oss inn å bruke det ordet som beskrivelse av en sinnstilstand da den er så langt unna det oppnåelige for vår del. 8)

Mbare

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.02.2003
Antall liker
11
Sletta ett innlegg for brudd på regel nr. 1 og to innlegg som iofs ikke brøt noen regler, men som ble temmelig meningsløse uten det første innlegget jeg sletta.

Mbare - moderator

Z

Zomby_Woof

Gjest
Tor Nado skrev:
HCS skrev:
Enig i den Zomby...Unødvendig tullball av Tor Nado.. :-\
Greit nok det og en forventet reaksjon, men jeg står for ordene.
For all del. Men hva du vil. Men det er ikke greit å poste alt man mener. Synes nå jeg.

Jeg fikk forresten slettet et innlegg hvor jeg kalte en annen debattant 'tosk'. Hans eget utsagn om at 'negre ikke er pene' fikk vel stå.

;)

S

Smorte24

Gjest
Zomby_Woof skrev:
Tor Nado skrev:
HCS skrev:
Enig i den Zomby...Unødvendig tullball av Tor Nado.. :-\
Greit nok det og en forventet reaksjon, men jeg står for ordene.
For all del. Men hva du vil. Men det er ikke greit å poste alt man mener. Synes nå jeg.

Jeg fikk forresten slettet et innlegg hvor jeg kalte en annen debattant 'tosk'. Hans eget utsagn om at 'negre ikke er pene' fikk vel stå.

;)
Det har jeg aldri skrevet ;)

Z

Zomby_Woof

Gjest
Å. Du er nok aldeles uskyldsren i den sammenhengen.

Edit: Jeg forresten heller aldri kalt deg en tosk. Hvis du tror det tar du feil. Les gjennom våre meningsutvekslinger en gang til.

Her snakker vi ikke om noen hårsår hfs'er, snarere hårløs. For ikke å si hodeløs, men det er vel ikke lov?

8)

frans

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.12.2003
Antall liker
3
Mbare skrev:
Sletta ett innlegg for brudd på regel nr. 1 og to innlegg som iofs ikke brøt noen regler, men som ble temmelig meningsløse uten det første innlegget jeg sletta.

Mbare - moderator
Hårsår ::)

Topp Bunn