Det har skjedd veldig mye i det siste! Alle de forhåndsbestilte DA 256 er nå levert ut. Jeg er kjempestolt over å ha fått til det, og kanskje enda stoltere av de strålende tilbakemeldingene.
Nå er DACen på lager både på www.henryaudio.com/no og hos Stereofil.
Og ikke nok med det! I siste test hos Lyd & Bilde er det full score!
Bildene her er fra fornøyde kunder som allerede har hatt sin DAC i noen dager. De har mailet meg og sier blant annet:
«Lyden er utrolig god ved første lytting. Flott apparat! Og treplaten med silkeaktig finish ser stilig ut.» - Karl fra Bayern
«Den nye Henry DAC-en høres fantastisk ut.» «En vakker bass, flotte mellomtone og diskant, og en veldig fin romlighet. Du lovet ikke for mye. Jeg er begeistret.» - Winfried fra Niedersachsen
Nå er DACen på lager både på www.henryaudio.com/no og hos Stereofil.
Og ikke nok med det! I siste test hos Lyd & Bilde er det full score!
Bildene her er fra fornøyde kunder som allerede har hatt sin DAC i noen dager. De har mailet meg og sier blant annet:
«Lyden er utrolig god ved første lytting. Flott apparat! Og treplaten med silkeaktig finish ser stilig ut.» - Karl fra Bayern
«Den nye Henry DAC-en høres fantastisk ut.» «En vakker bass, flotte mellomtone og diskant, og en veldig fin romlighet. Du lovet ikke for mye. Jeg er begeistret.» - Winfried fra Niedersachsen
Vedlegg
-
140 KB Visninger: 143