Henrett bamselæreren

Alfred

Hi-Fi interessert
Ble medlem
10.10.2007
Antall liker
0
http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article2129753.ece

Bamselæreren bør henrettes! Hun har fornærmet Allah. Vi kan ikke sette våre normer på folk med en annen religion og kultur. Derfor må vi respektere dem som krever bamselæreren henrettet, også om det skulle skje. I vår vestlige verden ville noe slikt selvsag være utenkelig, men altså i en annen kultur og en annen tro, så ja. Vi skal da ikke påtvinge afrikanere vår kultur og vår rettsoppfattelse. Deres eget trossystem og kultut har utviklet seg gjennom tusenvis av år, og må respekteres.

G

Gjestemedlem

Gjest
Rettferdigheten har seiret. Død over de vanntro!

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Omtrent annenhver muslimske mann heter jo Muhammed. Hva da når en med dette navnet ikke oppfører seg i henhold til læren?

Hvordan finner du disse bildene Deph... Hvordan søker du etter slaktet teddy...? :eek: ??? :D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Jøss. Verden er jo full av døde bamser... :eek:

Joda, jeg bruker jo google jeg og, men synes ikke alltid at det er så lett å finne brukbare bilder likevel...

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
Jeg synes ikke straffen er hard nok! vi bør utslette hele hennes familie og vennekrets.
Allah er best, føkk the rest!

realist

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
308
Alfred skrev:
http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article2129753.ece

Bamselæreren bør henrettes! Hun har fornærmet Allah. Vi kan ikke sette våre normer på folk med en annen religion og kultur. Derfor må vi respektere dem som krever bamselæreren henrettet, også om det skulle skje. I vår vestlige verden ville noe slikt selvsag være utenkelig, men altså i en annen kultur og en annen tro, så ja. Vi skal da ikke påtvinge afrikanere vår kultur og vår rettsoppfattelse. Deres eget trossystem og kultut har utviklet seg gjennom tusenvis av år, og må respekteres.
Kanksje er ditt egentlige navn Ali-fred, kanksje er ditt innlegg ironisk ment, hva vet jeg, du er jo ny her... hvis man gir lillefingeren i slike saker, så er hele hånden slukt før en vet ordet av det, kanksje ikke for ingenting at Staff går under betegnelsen djevelens advokat, kanksje ikke så overraskende av Staff tross alt.......

Topp Bunn