Helt død: JR Continuum 500

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.500
Torget vurderinger
0
I dag er det hverken lyd eller lys å spore på forsterkeren. Jeg håper og tror at jeg bare har blåst en sikring. Er riktig prosedyre å ta den med til Lyric (hvor den i sin tid ble kjøpt, men ikke av meg), eller å skru den opp selv for å sjekke sikringene. Noen som i tilfelle er kjent med innmaten på denne?

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.441
Torget vurderinger
2
Helt død: JR Continuum 500 er

Jeg mener ikke på noen måte å gå bak ryggen på Tor på Lyric, men Jeff R har alltid vært veldig kundevennlig, og han svarer alltid på emails angående slike spørsmål. Kanskje du kan spare deg for en service-tur.

Alternativt så er nok Tor behjelpelig hvis du kontakter han.

Mvh
Høvdingen

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.500
Torget vurderinger
0
Helt død: JR Continuum 500 er

Høvdingen skrev:
Jeg mener ikke på noen måte å gå bak ryggen på Tor på Lyric, men Jeff R har alltid vært veldig kundevennlig, og han svarer alltid på emails angående slike spørsmål. Kanskje du kan spare deg for en service-tur.

Alternativt så er nok Tor behjelpelig hvis du kontakter han.

Mvh
Høvdingen
Sikkert en utmerket ide. Takker.

totte

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.500
Torget vurderinger
0
Det tok litt tid før jeg for fult fikk ut fingeren, men omsider ble det en råd, så jeg bør vel avslutte denne tråden.

Jeg kjøpte Continuumen brukt i fjor sommer av en som ikke var første eier, og som viderebrakte opplysningen han hadde fått om at den opprinnelig var solgt fra Tor/Lyric. Jeg har aldri hatt noen kvittering (jada, bjeller bør ringe), så jeg kontaktet Rowland og ga dem serienummeret for å forsikre meg om at den dfaktisk kom fra Tor/Lyric, men det gjorde den ikke. Den var produsert i 2008 og skipet til Hellas.

Dette var jo litt uheldig, men Tor var blid og lutter imøtekommenhet og tok imot paralellimporten til reparasjon (jeg fortalte ham om historikken). Etter noen dager var ny resistor bestilt, hentet og byttet, og forsterkeren testkjørt i butikken. Nå har jeg hentet den igjen og regner med at den virker bare jeg får koblet den opp.

fornøyd totte

Topp Bunn