I motsetning til dette hyggelige, behagelige og svært hjelpsomme innlegget.For en ubehagelig sexistisk noldus. Leste tre ting du har skrevet, Ikke til hjelp og egentlig veldig pinlig at slike mennesker har tilgang på internett og tastatur samtidig.
I motsetning til dette hyggelige, behagelige og svært hjelpsomme innlegget.For en ubehagelig sexistisk noldus. Leste tre ting du har skrevet, Ikke til hjelp og egentlig veldig pinlig at slike mennesker har tilgang på internett og tastatur samtidig.
For en ubehagelig sexistisk noldus. Leste tre ting du har skrevet, Ikke til hjelp og egentlig veldig pinlig at slike mennesker har tilgang på internett og tastatur samtidig.Ja å så mye lettere å få damebesøk når man har platespiller...
Vis vedlegget 414920 Vis vedlegget 414921
Hva med enRega RP3 med Dynavector 10x5?
Har fått tips om en slik i nærheten av der jeg bor.
Blir det ikke litt feil å definere for andre hva som er samlerobjekter? Auditor sa det selv; at han er purist. Om andre vil bytte pu så er jo det ok. Jeg hadde feks ikke valgt RP10 dersom jeg måtte velge Apheta 2 som eneste puPff. En rp40 er da ikke noe "samlerobjekt", men mer en spesialutgave av rp3 med litt oppgraderinger inkludert. Flott spiller, som er kulere å eie enn en rp3, helt sikkert, men ingen hellig gral som man ikke bør bytte ut slitedelene med tredjeparts alternativer på. IMNSHO.
Jo, nettopp! Like feil som å erklære at det bare finnes én riktig pickup for en gitt platespiller. Bastante, svart-hvite meninger er ofte urimelige.Blir det ikke litt feil å definere for andre hva som er samlerobjekter? Auditor sa det selv; at han er purist. Om andre vil bytte pu så er jo det ok. Jeg hadde feks ikke valgt RP10 dersom jeg måtte velge Apheta 2 som eneste puPff. En rp40 er da ikke noe "samlerobjekt", men mer en spesialutgave av rp3 med litt oppgraderinger inkludert. Flott spiller, som er kulere å eie enn en rp3, helt sikkert, men ingen hellig gral som man ikke bør bytte ut slitedelene med tredjeparts alternativer på. IMNSHO.Med Lyra Delos vet jeg at den blir sittende min. to perioder
Smak og behag....
Hehe!Godt det finnes oppleste, vedtatte og universelle sannheter; RP40 må forbli original!
Hører du det RoDa..... ikke mere tukling nå....![]()
Ikke bare er slike meninger urimelige, de er mildt irriterende også, og ansporer tidvis undring på om de kan ha sitt utspring i en eller annen form for kognitiv svikt.Jo, nettopp! Like feil som å erklære at det bare finnes én riktig pickup for en gitt platespiller. Bastante, svart-hvite meninger er ofte urimelige.Blir det ikke litt feil å definere for andre hva som er samlerobjekter? Auditor sa det selv; at han er purist. Om andre vil bytte pu så er jo det ok. Jeg hadde feks ikke valgt RP10 dersom jeg måtte velge Apheta 2 som eneste puPff. En rp40 er da ikke noe "samlerobjekt", men mer en spesialutgave av rp3 med litt oppgraderinger inkludert. Flott spiller, som er kulere å eie enn en rp3, helt sikkert, men ingen hellig gral som man ikke bør bytte ut slitedelene med tredjeparts alternativer på. IMNSHO.Med Lyra Delos vet jeg at den blir sittende min. to perioder
Smak og behag....
Gratulerer! Det blir du nok fornøyd med. Kom gjerne med en liten tilbakemeldinmg om hva du synes om både spilleren og vinyl generelt når du får testet litt.Da har jeg fått meg platespiller.
Det ble en helt orginal Rega Planar 2.
Denne sto som utstilling i en butikk og jeg fikk den til en veldig fin pris. Satser på å bli fornøyd med denne som et innsteg i vinyl verden. Det er hvertfall i følge tester et meget sikkert kjøp.
Takk for svar i tråden. Både On topic og off![]()
Du har øye for detaljer, og motiver. Det skal du ha.
Da har jeg fått meg platespiller.
Det ble en helt orginal Rega Planar 2.
Denne sto som utstilling i en butikk og jeg fikk den til en veldig fin pris. Satser på å bli fornøyd med denne som et innsteg i vinyl verden. Det er hvertfall i følge tester et meget sikkert kjøp.
Takk for svar i tråden. Både On topic og off![]()
Er ikke Rega Carbon standard på nye Planar 2?Gratulerer! hvilken PU satt på?