Head-fi subforum?

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.292
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Hadde det ikke vært kjekt med en egen forumkategori for head-fi? (og evt. portabel lyd.)

Det er jo et ganske omfattende emne, mener jeg, og interessen finnes jo åpenbart.

KJ

Æresmedlem
Ble medlem
10.10.2004
Antall liker
5.361
Torget vurderinger
1
Har vi ikke nok subkategorier? Skal vi ha egne subkategorier for alt? For horn, dipol, innwall, magnestat, elektrostat, rør, transistor, OTL etc. IMHO er det større grunn til å sannere enn å legge til nye kategorier.

Den nye versjonen av HFS gir vist muligheter for tagging av tråder så kanskje hele kategoriseringen faller bort?

mvh
KJ

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.292
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Tja? Man bør vel ha en "passelig" mengde kategorier. Blir det ikke litt mye i "HiFi Generelt", da?

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.181
Torget vurderinger
4
Burde iallfall få orden på de eksistrende kategoriene først. Datahjørnet er det fremste eksempelet på kaos.

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Jeg har 2 ønsker for nye kategorier i HFS3.
Gjentar meg selv til det grønne, men skiiit faen, fock u :-*. "Reisetips" og "Headfi". Må være mye bedre med synlige og gode tydelige oppdelte kategorier, enn noe som drukner i alt det andre "bøsset" som er nå. Ihvertfall når det gjelder såpass to aktive og interessante/fengende temaer.

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.500
Torget vurderinger
0
ErosLoveking skrev:
Jeg har 2 ønsker for nye kategorier i HFS3.
Gjentar meg selv til det grønne, men skiiit faen, fock u :-*. "Reisetips" og "Headfi". Må være mye bedre med synlige og gode tydelige oppdelte kategorier, enn noe som drukner i alt det andre "bøsset" som er nå. Ihvertfall når det gjelder såpass to aktive og interessante/fengende temaer.
Eventuelt ingen kategorier, men tags. Mye bedre synes jeg.

Loevhagen

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.08.2005
Antall liker
1.046
Sted
L -> her <- H
Torget vurderinger
3
Vår hobby deles i grove trekk inn i stereoanlegg, surround m/ bilde og head-fi. Under hver av disse kan man diskutere i det vide og brede hvor mange underkategorier det kan være.

Hodetelefontrådene her på forumet er tidvis bare rot.

Kan man ikke opprette en egen head-fi kategori, som en pilot så ser vi om den har livets rett?

Topp Bunn