Hastig flytting av innlegg.

BurntIsland

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.02.2006
Antall liker
16.022
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
3
Hei

Dette er ingen generell kritikk av moderatorers flytting og splitting av innlegg. Jevnt over synes jeg dere har håndtert den praksisen bra.
Har allikevel to eksempler på innlegg/ annonser hvor det har gått litt fort i svingene. Her må moderator ha skumlest.
Det ene er tråden tilpasning. Den handlet om matching/ tilpasning generellt, men ble flyttet til kabelhjørnet. Kan det være fordi ett av tre eksempler i åpningsinnlegget var om kabler til B&W? (de to andre var hylle til Linn og høyttalere til rør. Trådstarter hadde med rette plassert den under hifi generellt imo.
Neste eksempel er annonsen "Duevel Bella Luna!!!!!!" Den ble flyttet fra høyttalere til forsterkere. Det er en høyttaler,med rundstrålende og spesielle mid/diskantelementer, det er ikke en nederlandsk rørforsterker. (de heter Prima Luna)

Felles for disse eksemplene er at gjennomlesning av selve innlegget ville ha vist at de var rett plassert.

mvh

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Antall liker
7.676
Sted
Hølen
Her må jeg si meg enig. Rapporterte forøvrig flyttingen av den sistnevnte annonsen til moderator, men kan ikke se å ha fått noen respons foreløpig. Det kan nok lønne seg å lese skikkelig igjennom før man flytter, ja....

Topp Bunn