Harman Kardon HD970

baatsman

Bransjeaktør
Ble medlem
09.10.2004
Antall liker
0
Hei!! Lurer på om det er noen her som bruker/brukt Harman Kardon sin cd-spiller HD 970.. Hvilke erfaringer har dere i så fall gjort. tar imot all info med takk, Både positive og negative erfaringer..

Mvh Geir Arne

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Antall liker
517
hei !

har hatt HD 970 spilleren i ca. et halvt år.kjøpte den mest p.g.a. matchende design med forsterkeren (HK 970).dette er en budsjett cd-spiller og må vurderes deretter.spiller mye bedre enn en rimelig dvd-spiller.har testet den opp med min H/K DVD 25.spiller også MP 3-plater.

negativt : litt spiss i diskanten.irriterende display på plater med cd-tekst.(kan heldigvis slukkes.)

har ikke hørt så nøye på konkurentene i prisklassen (cambridge 640,marantz 5001,nad 520(?)).men de har fått bedre omtale enn H/K'en her på forumet.

mvh. s,

Focalmann

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.02.2005
Antall liker
1
hei !

har hatt HD 970 spilleren i ca. et halvt år.kjøpte den mest p.g.a. matchende design med forsterkeren (HK 970).dette er en budsjett cd-spiller og må vurderes deretter.spiller mye bedre enn en rimelig dvd-spiller.har testet den opp med min H/K DVD 25.spiller også MP 3-plater.

negativt : litt spiss i diskanten.irriterende display på plater med cd-tekst.(kan heldigvis slukkes.)

har ikke hørt så nøye på konkurentene i prisklassen (cambridge 640,marantz 5001,nad 520(?)).men de har fått bedre omtale enn H/K'en her på forumet.

mvh. s,

Artig å lese et såpass balansert svar, fra en som faktisk har produktet selv ;) De fleste her inne (inkludert meg selv sikkert) glorifiserer jo gjerne produkter vi har selv fremfor andre.. Jeg synes Cayin er best 8)

Topp Bunn