Har du vært slem i år?

V

vredensgnag

Gjest
En julefilm som vil gjøre barna klar over hvorfor nissen er adferdsfokusert.

Rare Exports på kino nå.

Bygger på sikkerhetsmanualen som er på YouTube.

Trailer:

hvalross

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.10.2008
Antall liker
149
Torget vurderinger
3
NISSE MEG HER OG NISSE MEG DER . ::)Jeg har vært veldig slem i år og får vel ikke noen pakker da. Litt av en fantasi og drømmeverden vi lever i må jeg si . ;D ;D ;D

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Jeg har vært usedvanlig hyggelig i år. Alltid blid og fornøyd, smilende, imøtekommende, raus og inkluderende, og en fornøyelse og være sammen med.
Men jeg lider av skrivekløe, så der kan man spore et ørlite forbedringspotensial.
Men snart starter høysesongen for IFRS, så da blir det nok fred på jord og stigende aksjekurser. ;D

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Samme hvor slem jeg er, og det er ikke helt ubetydelig, så får jeg gaver av nissen hvert år. Noen der oppe liker meg. ;D

hvalross

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.10.2008
Antall liker
149
Torget vurderinger
3
Hvem er det der oppe som liker deg Baluba -Nissen eller noen andre . ;)

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Audiophile-Arve skrev:
Eg er streng, men rettferdig. Det må vel vere greitt nok?
Så det er deg, altså. :)

Det var hyggelig å vite, og jeg vil gjerne få takke for den mikro-en jeg fikk da den gamle gikk i stykker i fjor. Bare for å være sikker; du fikk brevet mitt der det står at jeg ønsker meg en oppladbar støvsuger som også kan brukes som dustbuster fra Electrolux. Jeg er lei av å trekke fram den vanlige støvsugeren hver gang jeg skal suge opp noe småtterier fra gulvet. Hvis det er tomt på lageret for slike, så tar jeg gjerne den røde DGG111-boksen isteden. :D

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.890
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
baluba skrev:
Audiophile-Arve skrev:
Eg er streng, men rettferdig. Det må vel vere greitt nok?
Så det er deg, altså. :)

Det var hyggelig å vite, og jeg vil gjerne få takke for den mikro-en jeg fikk da den gamle gikk i stykker i fjor. Bare for å være sikker; du fikk brevet mitt der det står at jeg ønsker meg en oppladbar støvsuger som også kan brukes som dustbuster fra Electrolux. Jeg er lei av å trekke fram den vanlige støvsugeren hver gang jeg skal suge opp noe småtterier fra gulvet. Hvis det er tomt på lageret for slike, så tar jeg gjerne den røde DGG111-boksen isteden. :D
Som sagt, rettferdig. Her får ein ut frå innsats.

Topp Bunn