Kor er hammaren, Edvard, du treng han vel no når døra skal spikrast igjen? Døra til øvingsrommet, rett og slett.
Seriøst? Det er greit med alternative versjoner, det er vi vant med fra klassisk musikk. Men det finnes unødvendige versjoner av alle verk. Jeg synes jeg er snill når jeg kaller dette en unødvendig versjon. "The Song Remains The Same" er eneste plate av LZ jeg ikke har, og det er fordi jeg synes den har liten verdi utover filmen. Årsaken er at Plant er forkjølet, og synger som en kråke. Mens jeg hørte på denne videoen tenkte jeg at jeg ville foretrukket at den ble sunget av en kråke. Og da mener jeg de sorte fuglene. Det virker som om han har dårligere lungekapasitet enn Maria Mena, men det er kanskje å dra den litt langt.
Jeg så nettopp en dvd der Foo Fighters spiller "Ramble On" med Jimmy Page og John Paul Jones. Jeg savnet ikke Robert Plant, som for anledningen var erstattet av Dave Grohl. Roberten er altså ikke hellig for meg, men det får da være grenser. Dette falt ikke i smak hos meg, Slubbert. Jeg kan bare beklage at jeg er litt krass i mine formuleringer. Sorry, man.