Mørch DP6 har jeg hørt både på LP12 og Thorens TD3001. Det var ikke en lykkelig match, selv om vi til slutt klarte å finne en pu (VdH MC One) som fungerte bedre enn andre pu'er i kombinasjonene.
På nettet er det så ufattelig mye info om LP12 og evt passende armer, at dersom du ikke finner en omtale der så ville jeg vurdert å finne en annen arm... men har aldri hørt Hadcock/LP12 selv; ei heller hørt om noen som har kombinasjonen.
LP12 er prøvd i så mange fatninger og konstellasjoner i så mange tiår at det egentlig er unødvendig å prøve å pløye ny grunn for seg selv her; det meste er prøvd! Like greit å sko seg på andres suksesser og feil; rimeligste innfallsport til suksessfull LP12-lyd er idag Akito 2 og RB300. Skal man ha noe bedre, er brukt Ittok LVII (i god stand, ingen tik.tok!) og Rega's dyrere armer notert som suksess rundtom; skal man ha det beste er det ikke noen særlig vei utenom Ekos og Aro, evt Graham 2.2 i LP12-versjon (som jeg ikke har prøvd).
Bedre resultat oppnås ved å plassere pengene i arm heller enn i PU; en billig-pu med en sjefsarm fungerer bedre enn omvendt, som sågar Fidelity registrerte her for etpar nummer siden.
Mvh Vidar P