Når det gjelder Stenvold og Lydverket, blir jeg en smule skeptisk når hun i et radiointervju ble svar skyldig da hun ble spurt om hvilken artist hennes forgjenger Mona B. Riise hadde som sin favoritt

Og Stenvold, som på meg i andre sammenhenger har fremstått som meget kunnskapsrik og sosialt oppegående......
Men nå skal jeg gi damen en sjanse.

Hun er visstnok "ei rockedame og veldig inter. i musikk"
@KoB
Jeg vil bli med aktivt i ett opprop om forbud mot musikk i alle mulige og umulige sammenhenger.
Hva med all musikken som ligger som bakgrunnstøy i naturfilmer, oppussingsprogram, hageprogram, dokumentarer etc.?

Hva er DET???
Musikk har i alt for mange sammenhenger fått lov til å bli FORSØPPLET av slik bruk.
Veldig synd.
Jeg som jobber med musikk i en eller annen form hele dagen, er i ferd med å få en form for "overload" av musikk som bakgrunnstøy over alt.
Jeg reagerer kanskje vel sterkt. Men dette er noe jeg tror vil ødelegge for "kvalitativ" produksjon og fremføring på sikt.
Samtidig er ser jeg dette med at noe av det kan skape nysgjerrighet for musikken som blir spillt i slike sammenhenger......men i alt for liten grad er jeg redd.
Vi er i ferd med å få en FORFLATNING av kunstformen musikk.