|
Du bør satse på så lav modstand som muligt, så mindst 2.5 kvadrat må være det rigtige valg når er er tale om så lange afstande.holder de me 1,5 eller må en opp i 2.5 på tykkelsen .
Nei, det blir tvertimot mer riktigMan gjør ikke noe feil ved å gå opp til 4 eller 6 mm2 heller.
Men paradoksalt nok er det mer tradisjon for å bruke de grøvste kablene til frontene hvor lengdene er kortest, og avspise de lange strekkene til bakkanalene med stusselig 1,5 mm2 eller lignende. Har jo syndet med dette selv også.Nei, det blir tvertimot mer riktigMan gjør ikke noe feil ved å gå opp til 4 eller 6 mm2 heller.![]()
Det mener jeg også. Den ene lederen har rund isolasjon, og den andre har en helt tydelig kant og er liksom litt firkantet hvis man kjenner etter.Mener det er en liiiiiten tynn kant på claeskabelen. Bruker de selv og kan ikke huske det var noe problem med - og +.
Det som er dumt med claes kabler er at det ikke er noen merking på den ene kabelen for å vise hva som etog
. Lengste strekket her et 13m.
Det mener jeg også. Den ene lederen har rund isolasjon, og den andre har en helt tydelig kant og er liksom litt firkantet hvis man kjenner etter.Mener det er en liiiiiten tynn kant på claeskabelen. Bruker de selv og kan ikke huske det var noe problem med - og +.
Ikke de der, men disse:Høyttalerkabel, OFC - CLAS OHLSON | Clas OhlsonDet som er dumt med claes kabler er at det ikke er noen merking på den ene kabelen for å vise hva som etog
. Lengste strekket her et 13m.
Vis vedlegget 352757Det mener jeg også. Den ene lederen har rund isolasjon, og den andre har en helt tydelig kant og er liksom litt firkantet hvis man kjenner etter.Mener det er en liiiiiten tynn kant på claeskabelen. Bruker de selv og kan ikke huske det var noe problem med - og +.
Sort og rød leder, synes det er ganske lett å se hva som er pluss og minus![]()
Skal disse være bedre enn RKUB altså?
Det var disse Clas'ern kablene jeg mente som hadde forskjellig form på isolasjonen for å skille mellom pluss og minus.Skal disse være bedre enn RKUB altså?
Dette er en spøk sant ?Jeg bruker 2x 0,75mm2 lampettledning på alt. Funker som rakkern det også. Lengste strekk er vel rundt 10 meter tror jeg.