Hos Lefdal har jeg blitt fortalt at:
Musikwatt er det som gjelder og man skal se etter fordi det er det man hører.
Megapixler ER et kvalitets tegn........ altså desto flere pixler desto bedre kamera............ bildebrikke/sensor inne i kameraet visste ikke selgeren hva var for noe, fordi allt ble lagret på minnekort.
Jeg har forsøkt og få hjelp til og stille inn "host" kanal på en Pioneer dvd opptaker................ tror dere noen har greid og hjelpe meg........... hos Lefdal vet de ikke hva en "host" kanal er engang.
Hos Lefdal vet de heller ikke f.eks hva som er forskjellen på en 32 og 64 bit's pc processor................ nei 64 bit gikk ut for mange år siden fikk jeg til svar her forleden............... akurat ja :
..................... og har dere hørt om "dedikert" delt grafikk minne................... Jo nå skal du høre her...... at det er en del av minne i grafikk kortet som bare brukes til og vise bilder........... jaha ja

.............. så det har ikke noe med at det blir hentet i fra arbeidsrammen i maskinen altså ;D
Kona skal kjøpe seg video kamera og siden jeg har 0 greie på den slags så henvendte hun seg til en selger, men etter 2 minutter's forklaringer fant hun ut av selgeren umulig kunne vite noe som helst om kameraene........... selgeren klarte ikke engang og forklare forskjellene på systemene............ hardisc i kamera Å nei det måtte man ha i pc'n............ aha sa kona og gikk.
Hva har egentlig selgerne hos Lefdal greie på ?