Hårfagre forumsynsere

Er'u med eller?

• Ja

Stemmer: 0 0.0%
  • Nei

• Stadig nytt hår i sluket

• Totalt antall stemmer
    0

FAB

Overivrig entusiast
Ble medlem
23.04.2007
Antall liker
2
Her er det tydligvis populært og ha mye hår på kroppen,
gjelder det damene deres også,
O, helga ;D

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.795
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
gillette ruler.
hilsen lady gago.

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
31.897
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Gillette er til ansikt og ben.

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Masse hår, såpass mye at jeg har slått fra meg bil med cabriolet etter å ha prøvd noen.
Hørt om lue/caps sier noen da ::)
Nei det har jeg aldri brukt kanskje derfor jeg har beholdt håret ::)

Den beslektede tråden har jeg ikke stemt i grunnet den enormt provoserende holdningen til unge voksne, lik den som arbeidslivet har til samme aldersgruppe..................................oldinger.....lissom..... fuck ;D

Mvh.KW

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.795
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
KW skrev:
Den beslektede tråden har jeg ikke stemt i grunnet den enormt provoserende holdningen til unge voksne, lik den som arbeidslivet har til samme aldersgruppe..................................oldinger.....lissom..... fuck ;D

Mvh.KW

nå er du hårsår, synes jeg.

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Nei det er jeg ikke det så..............................., finnes ikke hårsår, det kan du teste i Horten ;)
Kan henge i håret mitt, men kanskje løsner det , men vondt får jeg ikke jeg er en tøffing vedrørende hår ;D

Mvh.KW

Terka

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.06.2007
Antall liker
4
Klipper meg hver uke med en (saue)klippemaskin, sånn sett så har jeg mindre hår en begge barna våre hadde når de ble født. Men klipper også hver uke fordi det er så f"#% tett og vokser så raskt, å gå til frisør passer sjelden. Mye enklere med "vedlikehold" når jeg ikke ser ut som et ullhode! Hodebunnen blir heller ikke avskoget med alderen i familien vår, håret blir bare mer komunegrått og deretter mer snøhvitt...

Stiller vell i begge kategorier jeg? Hadde halvlang vinterull, og kan fortsatt ha det om jeg vil, men har frivillig gått over i den andre klassen for 2 år siden ;D Påvirkes forresten vår oppfatning av lyd når topologien rundt ørene endres?? (Kan ikke huske at jeg merket dette selv..)

RBN

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.05.2007
Antall liker
1.598
Denne tråden er sterkt diskriminerende.
Dagen ødelagt.

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.500
Torget vurderinger
0
Fortsatt like tett og fin manke som den som fikk skryt allerede på åttitallet. I tillegg kommer en stadig tiltagende frodighet i nese og ører.

geirf2

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.01.2004
Antall liker
180
Sted
Nes Romerike
Godt med hår. Kanskje det nå vil utbrodere seg til litt forskjellige avstemminger. De store/magre magers forumsynsere, tynne ben, stor nese etc? Kunne blitt mange interessante grupperinger hvis man da hadde sammenfattet det hele. Er det feks noen sammenheng i personlig utseende og hva slags Hi-Fi man har? ;D ;D ;D Er du litt stor og tykk så har selvføgelig rørampen fete rør! Eller blir det dumt? God helg!

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.656
Torget vurderinger
24
geirf2 skrev:
Godt med hår. Kanskje det nå vil utbrodere seg til litt forskjellige avstemminger. De store/magre magers forumsynsere, tynne ben, stor nese etc? Kunne blitt mange interessante grupperinger hvis man da hadde sammenfattet det hele. Er det feks noen sammenheng i personlig utseende og hva slags Hi-Fi man har? ;D ;D ;D Er du litt stor og tykk så har selvføgelig rørampen fete rør! Eller blir det dumt? God helg!
Ikke dumt! Jeg er i kat5 (stadiet før olding), men fortsatt full hårprakt i tillegg til ny tilvekst i R&Ø (ræv og ører) samt anlegg som veier 3 x kroppsvekt.

Har en mistanke om at rimelig mange av oss gamle audiophile - med ph,ja, så gamle er vi - har tiltagende vekt både på kropp,sjel og anlegg!

Topp Bunn