Sport, sykkel og trening Håndballjentene mot nytt EM GULLL!!!?

Kjendis

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.02.2010
Antall liker
730
Sted
Norway
Torget vurderinger
2
Har Montenegro noe å stille opp mot Håndballjentene våre? (Jeg tipper Montenegro blir Norges motstander i finalen)

realist

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
299
Har Montenegro noe å stille opp mot Håndballjentene våre? (Jeg tipper Montenegro blir Norges motstander i finalen)
Montenegro er et land med en befolkning på drøyt 600 000...................Når Island kan mønstre et handballag for herrer i verdensklassen, så hvorfor ikke?

L

leser1

Gjest
De hadde tydeligvis det, selv om seieren satt langt inne. Gratulerer til Montenegro. Men Norge kommer fryktelig tilbake!

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.573
Torget vurderinger
0
Mulig det er å banne i Kirken, men jeg synes faktisk den pressemeldingen som Norge slapp ut før Ungarnkampen var så ufin at de faktisk fortjente å tape!

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
De største norske kjæledeggene sviktet totalt i finalen.

I løpet av 80 minutter scoret de bare:
Løke: 5 mål
Edin: 4 mål
Sulland: 3 mål
Koren: 2 mål
Herrem: 2 mål
Dyhre-Breivang: 1 mål
Lunde-Borgersen 0 mål

Når heller ikke Lunde Haralsen hadde noen god dag i mål kunne det nesten ikke gå, selv om Alstad var nær å vinne kampen på egen hånd.

Fjernkontrollen

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2012
Antall liker
280
Torget vurderinger
0
Jeg synes dagens landslag spiller utrolig dårlig og kjedelig håndball, at de har vunnet så mye er for meg en gåte.

Hver gang jeg prøver å se på en kamp bytter jeg kanal etter 10 minutter, alt de gjør i angrep er å løpe frem og tilbake foran motstanderens forsvar, ingen plan eller noe annet.

Startet å se på jentene i 1986 da de tok bronse i Romania, sluttet i 2005 da alt ble til løping istednfor finesser.

Hvor ble det av underarmskuddene som f. eks Hanne Hegh hadde, sperrene til Heidi Sundal og som Breivik var så god til da hun startet på landslaget, stegskuddene til Trine Haltvik som var fantastisk, flyvere og fantanstiske innspill til strekspilleren som Susan Goksør Bjerkheim var fantastisk på.

Alt de gjør nå er å løpe frem og tilbake og skyter når passiv tegnet kommer opp, utrolig kjedelig.

Topp Bunn