Guds gave?

Bjørn ("Orso")

Bransjeaktør
Ble medlem
03.11.2008
Antall liker
2.903
Sted
Bergen
Torget vurderinger
2
Akiane Kramarik vokste opp i en ateistisk familie. Da hun var 4 år gammel begynte hun og ha åndelige opplevelser. Hun begynte å tegne som fireåring, male som seksåring og skrive dikt da hun var 7 år gammel. Hun er selvlært og hevder at Gud har undervist henne. I dag er hun 13 år gammel og regnes som å være blandt de topp 20 visuelle artistene i verden.

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.185
Torget vurderinger
4
Det der går snåsamannen en høy gang.

G

Gjestemedlem

Gjest
Flink pike. Minner meg litt om plakater som var populære på 80-tallet. Forsåvidt tilgivelig for et barn å ha religøse fantasier. Hun vokser det vel forhåpentligis av seg etterhvert med mindre hun får en snåsagjeng rundt seg som oppmuntrer tilstanden. :-\

HåkonN

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.11.2007
Antall liker
0
Et kristent geni.

Man finner sikkert også plenty av genier som er ateister, buddhister, muslimer, hinduer etc. Åndelige opplevelser kan være så mangt, spesielt for et 4 år gammelt barn.

Personlig er jeg av den tro at "vidunderbarn" kan læres opp med et minimum av genetiske forutsetninger til stede, men at majoriteten av disse barnene er født med de egenskapene de trenger for å "selvutvikle" seg til genier. Religion tror jeg ikke har noe med en slik utvikling å gjøre, men en kan selvfølgelig ikke utelukke at en sterk tro i ung alder kan være en medvirkende katalysator for å sette prosessen i gang.

Det er bra vi har slike genier her i verden, men jeg blir skeptisk om religiøse velger å bruke slike barn som "maskoter".

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Antall liker
4.363
[video]MMSuvDVj9q8[/video]
My kid could paint that.
Så denne på TIFF for et par år siden. 4 år gammel superkunstner.

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
8.396
Torget vurderinger
4
Utifra hva man kan så på disse små klippene vil jeg si at innholdsmessig er bildene på høyde med John Kinkade....noe jævla smørerier !

Dyktig for alderen ? Sikkert.
Topp 20 visuelle artistene i verden ? Hva skal det bety ?

Håper jentungen vokser opp til å bruke ferdighetene sine til noe vettugt.

Topp Bunn