Grumpy's Vault

Cash 63

Æresmedlem
Ble medlem
14.06.2007
Antall liker
34.326
Sted
Oslo/Grebbestad
Torget vurderinger
1
Nisse på sin røde trumpet er aldrig fel, og tviler ikke på att du koser deg i Vault'et :D

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Antall liker
18.231
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Faktisk gjør jeg det Cash - nyter det fullt ut, til tross for at hønnblæser'n er svenskætta. -Og det håper jeg også at du gjør i moderlandet. Alt annet ville være unaturlig. Jeg er i jobb igjen før siste ferieøkt kan starte - Nyt dagene! 8)

....takk Cyber - hyggelig tilbakemelding :)

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Antall liker
18.231
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Shelter 7000 har fått en intensiv økt. Den har mange av de samme begeistrende egenskapene som Grumpy finner i ZYX sine pick-up'er. Detaljer og dynamikk er nesten overflømmende i motsetning til Benz LP, men Shelter'n må ned igjen og tjenestegjøre på Trans Rotoren :). Det er bare å la være å tenke på.... annet enn å konkludere på ulike egenskaper.

Disse Mini Monitorene til Montana er nå bare skrekkelig festlige i små rom. Fryktelig livlige og gjengir selv den tristeste ballade med ringer av smiley's. I kortermet t-shirt kjenner Grumpy at den støtvis blåser luft som en trykkoker. -Rett og slett behagelig i sommervarmen, selvom det er miles away fra hva du kan oppleve hos Sluket 8).

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.614
Torget vurderinger
24
Ser hva hensikten var med Rowland, ja... de vertikale linjene matcher LP'ene! Ser bra ut.

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Antall liker
18.231
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Det var ikke akkurat det som var hensikten Sluket, men jeg deler synet ditt....høøø. Derimot "gain-funksjonen" på Rowland er gull verdt i dette oppsettet på Clearaudio-riaa'n som er selvjusterende med sliter ørlite på low-output pu'er. Manglende effekt er helt borte med Rowland. Dessuten er også vacuum-pumpa til Basis'en isolert i skapet i bakkant med Biltemas 30 mm selvklebende dempermatter pålimt innvendig i en dobbel pappeske ;D Det eneste jeg nå trenger er en stivere PVC-slange til erstatning for en teflon-slange som er litt slapp i "ringen" på fullt sug.

Gidder du snart å sende en sms/e-post Sluket? Det er en ordre selvom du føler deg oppSLUKT i andre ting 8)

Topp Bunn