Grete Waitz

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.650
Torget vurderinger
24
Tenk å vinne New York marathon ni - 9 - ganger!!!!

Prøv å forstå arbeidet bak noe sånt, trening, opplading, timing, hele apparatet rundt hver deltagelse.. hatten av for en slik prestasjon.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.815
Torget vurderinger
0
Enig i mye Fjellvåk, men det utilslørte sparket mot Weche Foss var da ganske så unødvendig ??

Grete Waitz sin posisjon er så enestående at det er helt unødvendig å rakke ned på andre for å framheve henne !

F

fjellvåk

Gjest
Spiralis skrev:
Enig i mye Fjellvåk, men det utilslørte sparket mot Weche Foss var da ganske så unødvendig ??

Grete Waitz sin posisjon er så enestående at det er helt unødvendig å rakke ned på andre for å framheve henne !
Grete Waitz står som en påle alene. Mener heller ikke at WF ikke fortjente det, men uten at dette skal bli en debatt om hvem som forjener hva så kan jeg si at det "utilsørte sparket" kom på bakgrunn av et radioprogram jeg hørte på P2 fra 2008 der de var hjemme ho WF og lagte gåselever og drakk champagne mens de snakket om hvor synd det var på de svake, sorry men da ble det nok for meg.

Men om det var "lurt" å blåse det ut her? Sikkert ikke.

Pedal

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2007
Antall liker
6.128
Torget vurderinger
1
fjellvåk skrev:
Men om det var "lurt" å blåse det ut her? Sikkert ikke.
Jeg ble heller aldri klok på WF, om det er noe trøst.

ArtDeco

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.08.2003
Antall liker
59
Sted
Modum
Dette var leit å høre, det tynnes i rekkene. Nok et idol fra ungdommen er død, har autografen hennes fra 1974.

Lurer på om det er mange unge som overhode bryr seg, for meg blir min egen dødelighet litt mer tydelig hver gang jeg leser om helter som dør.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.815
Torget vurderinger
0
ArtDeco skrev:
Dette var leit å høre, det tynnes i rekkene. Nok et idol fra ungdommen er død, har autografen hennes fra 1974.

Lurer på om det er mange unge som overhode bryr seg, for meg blir min egen dødelighet litt mer tydelig hver gang jeg leser om helter som dør.
Det er alderen ArtDeco! Oppdaget forleden at jeg var "eldste generasjon" i familien. Litt både og det også :-\

F

fjellvåk

Gjest
ArtDeco skrev:

Ja man blir minnet på at det er veldig viktig å leve NÅ, det kan fort bli for sent.

Mulelid

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.04.2011
Antall liker
51
Sted
Vik i Sogn
Waitz vant fordi hun var best. Mye mer idrettsutøver enn Northug og Bjørgen. De to er popstjerner som bare MÅ HA oppmerksomhet! Sjuke i huet!

Å høre denne nyheten var "Trist som Faen", som det heter på Slottet. :'(

Hvil i fred, Grete Waitz

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.949
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Det er det ikke. Nesten som jeg får litt frysninger av å lese de flotte kommentarene Amerikanerene legger igjen.

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Antall liker
4.257
fjellvåk skrev:
ArtDeco skrev:

Ja man blir minnet på at det er veldig viktig å leve NÅ, det kan fort bli for sent.
Ja.

"Du må ta, kjenne og føle på døden ofte. Du må ta døden riktig dypt inn over deg. Du må elske døden, som du elsker livet. For hvis du ikke elsket døden, ville du ikke kjent selve livet, men bare halvparten av det. Og du vil etterhvert slutte å kalle øyeblikket ordinært, men heller se hvert øyeblikk som ekstraordinært."

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
Mulelid skrev:
Waitz vant fordi hun var best. Mye mer idrettsutøver enn Northug og Bjørgen. De to er popstjerner som bare MÅ HA oppmerksomhet! Sjuke i huet!

Å høre denne nyheten var "Trist som Faen", som det heter på Slottet. :'(

Hvil i fred, Grete Waitz
Veldig trist med Grete Waitz, men du er ganske så respektlaus og ufin mot de to andre. Det kan da ikke være nødvendig?

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.198
Torget vurderinger
1
En imponerende idrettsutøver, kanskje den norske idrettsutøveren som har bidratt mest til den respekt og anerkjennelse som kvinneidrett har fått. Burde hatt statsbegravelse.

noruego

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.06.2003
Antall liker
9.021
bjornh skrev:
En imponerende idrettsutøver, kanskje den norske idrettsutøveren som har bidratt mest til den respekt og anerkjennelse som kvinneidrett har fått. Burde hatt statsbegravelse.
Definitivt!

Mulelid

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.04.2011
Antall liker
51
Sted
Vik i Sogn
noruego skrev:
bjornh skrev:
Definitivt!
Helt enig, og man kan dekke kostnaden uten å lage "show" slik egosentriske Wenche Foss fikk. Å synge i sin egen gravferd sa nok.. :-\

Topp Bunn