Grenseløst irriterende websider.

Rhesus

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.11.2006
Antall liker
12
Så en frustrasjon!
I lengre tid har jeg rangert Tyco electronics som den elektronikk-produsenten med den verste og mest blodtrykksforhøyende websiden. Helt til i dag. I dag skulle jeg nemlig inn på forhenværende Philips Semiconductors, NXP www.nxp.com sin side for å se på tilbudet. Jeg ble da møtt med en kar med motorsag, som kappet opp siden, for så å få muligheten til å denge løs på han og resten av siden med en slegge.
Etter litt kødding med slegga, så kom jeg meg endelig inn. Til et helvete av animerte menyer som tok evigheter å laste, og ting som spratt rundt på siden, slik at jeg omtrent ikke klarte å feste øya på det som kunne være matnyttig. Etter 10-15 minutter var blodtrykket mitt så høyt at jeg rett og slett ga opp.
Hvordan i alle dager et seriøst selskap som NXP kan gå inn for en side som er så til de grader irriterende er meg en gåte. Skjønner de ikke at mennesker bruker siden til noe annet enn å se på meningsløse animasjoner?
AAARGH!!

L

Ludo

Gjest
Hahahaha - dette er noe av det verste jeg har sett - skjønner ikke at det går an!!! Minner litt om avansert TV-shop egentlig...

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
På en godt synlig knapp står det :"skip all" Det er engelsk og betyr: hopp over alt sammen.
Da kommer man til de egentlige sidene. Kan anbefales. ;D

Hilsen oddgeir
(i hjelpemodus)

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.777
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Webutviklerne har virkelig fått fritt spillerom her.
Litt morsomt var det da - en stund :)

RJEL

Servicemann
Ble medlem
30.04.2004
Antall liker
1.752
Torget vurderinger
4
"se hva vi kan og hvor flinke vi er" :eek:
Idioti og veldig iriterende ja. Men "skip fucking all" er å anbefale.

Jabba_Jabba

Overivrig entusiast
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
1.251
Sted
Porsgrunn
HAHAHA. Dette var jo morsomt i ca. ett halvt minutt, deretter ble det like kjedelig som muzak i telefonen. ::) Tipper det ikke genererer så mye salg.

Rhesus

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.11.2006
Antall liker
12
oddgeir skrev:
På en godt synlig knapp står det :"skip all" Det er engelsk og betyr: hopp over alt sammen.
Da kommer man til de egentlige sidene. Kan anbefales. ;D

Hilsen oddgeir
(i hjelpemodus)
Og de egentlige sidene er infisert av animasjonsviruset de og, bare i fargeglade menyer som bruker evigheter på å laste og en 'bookmark' dings som farter rundt på siden.
Prøvde med Opera. Da lastet sidene mye bedre. Lykken var dog kortvarig. Etter noen museklikk fikk jeg gla'meldingen: NXP does not support the browser (version) you are currently using.

Jeg supporterer ikke NXP.

Rhesus

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.11.2006
Antall liker
12
roffe skrev:
http://www.arngren.net/ er og blir den aller, aller verst designede hjemmesiden i Norge, muligens i verden.
PÅ den annen side så er det nok også den eneste siden du både kan kjøpe Salt/Pepper-
Kvern sett, Vaniljeis-pike ,discolys, hytte på Tjøme og helikopter.

Topp Bunn