Greg Brown - Red House Records.

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
32.239
Torget vurderinger
29
Jeg har lenge hatt et par plater av Greg Brown, The poet game og One Big Town. Dette er to av de mest spilte platene i samlingen, uten tvil.
Jeg har nå gått til bestilling av et ei plate til fra fyren, foruten diverse annet snacks fra Red House Records. Det siste er mer eller mindre skudd fra hoften, men jeg lover melde om det står til forventningene.

For de som måtte være interessert i vinyl tar Red House Records kun $15 per lp, det er ganske rimelig.

http://www.redhouserecords.com/Brown.html

Haavard

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
2.372
Sted
Lena
Torget vurderinger
1
Fosse skrev:
Jeg har lenge hatt et par plater av Greg Brown, The poet game og One Big Town. Dette er to av de mest spilte platene i samlingen, uten tvil.
Jeg har nå gått til bestilling av et ei plate til fra fyren, foruten diverse annet snacks fra Red House Records. Det siste er mer eller mindre skudd fra hoften, men jeg lover melde om det står til forventningene.

For de som måtte være interessert i vinyl tar Red House Records kun $15 per lp, det er ganske rimelig.

http://www.redhouserecords.com/Brown.html
Hyggelig å se at det er flere som har oppdaget denne artisten.
Har selv Dream Cafe, kan anbefales. Husker den ble kjøpt i en av "landets beste roots butikker", Eldorado i Halden. Jobbet der, og innehaveren, Erik Hågensen, var et vandrende oppslagsverk i country og roots musikk. Desverre er dette historie.

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
32.239
Torget vurderinger
29
Ja, det er noen år siden jeg kjøpte første plata, nå gleder jeg meg til å utvide med flere. Dessuten spent på å høre hva de andre artistende på selskapet har å by på.

Poet Game og One Big Town har forresten veldig god lyd, for dem som måtte være opptatt av den slags.

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Har The Evening call (tror jeg den heter), men har ikke fått hørt mye på den. Skal prøve en gang til når jeg kommer hjem. Er det slik å forstå at de tidligere skivene hans er litt bedre? Ser slik ut på karakterene på rateyourmusic.com.

Topp Bunn