Greek suprise

Erland

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Antall liker
6
På min vei forbi Kretas turistfeller fikk jeg plutselig denne lille butikken inn i objektivet på mitt kamera. Og utrolig nok fant jeg den midt i det "værste" strøket av fake T-skjorter og vesker etc

Vedlegg

Erland

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Antall liker
6
Utvalget var ikke overveldende stort men vitner om at butikken drives av en virkelig musikkinteressert.

I fronten står mange pop og rock klassikere. Lenger inn i butikken står det en samling jazzperler som jeg kunne levd godt med.

Jeg måtte ta litt hensyn til bagasjevekt osv, men noen godbiter ble da med hjem ;)
En 180 grammer av "Kind of Blue", en Charles Mingus LP og en med Dave Grusin-godbiter

Vedlegg

Erland

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Antall liker
6
Og ikke nok med det.......
Sjekk hva innehaveren hadde som "vinduspynt"

Det er vel unødvendig å si av vi hadde oss en hyggelig prat :D

Vedlegg

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
Fantastisk! må jo ha vært forfriskende å komme over denne sjappa i ferien

BangBang

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.03.2005
Antall liker
4.923
Sted
Okka by
Torget vurderinger
7
Du salige... for en overraskelse! :eek:
Slike steder et gull verdt, og Veeeeldig vanskelige å la være å handle fra. Overvekt eller ikke.
La klærne være igjen og fyll opp med vinyl ;)

gut_man

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2004
Antall liker
3.186
Torget vurderinger
6
Der var jeg innom i fjor :) Kul butikk, og innholdet var like overraskende for meg som for trådstarter!

Nightpuma

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.01.2005
Antall liker
505
Sted
Agder
Torget vurderinger
2
Hei Erland

Jeg har også vært innom den der. Ble temmelig sjokka da jeg så de to rørforsterkerne i vinduet. Ikke akurat det man forventer seg i Chania :)

Asbjørn

terryboy

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.06.2003
Antall liker
878
Torget vurderinger
1
Har også vært der og handlet Miles Davis Kind Of Blue og Billy Holidays Song For Disingue Lovers på sort gull. Det er noen år siden jeg var innom, og da var det ingen rørforsterker i vinduet (så den er nok av noe nyere "årgang"). Jeg var likevel på ferieturen mest i modus for software, og da var dette en fin liten pit stop i forhold til alle andre "tullebutikker" i nærheten....

Topp Bunn