Grand Funk

slartibartfast

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
5.830
Sted
Aukra
Torget vurderinger
7
Hvilken pressinger av Grand Funk Railroad plater er å anbefale?

både musikkmessig og presskvalitet

takk for hjelpen

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.855
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Har ikkje høyrt så mange ulike pressingar/versjonar av Grand Funk. I grunnen har eg vore svært fornøgd med overflate og vinylkvalitet på platene eg kjøpte, men det var attende på 70-talet, då dei var ferske.
Dei eg likar best musikalsk:
On time/Grand Funk har eg som fellesalbum. Dette er dei to fyrste studioalbuma deira. Ok pressing, har ikkje peiling på originalutgåvene. Musialsk sett er dette veldig bra til å vere studioplate, etter mi meining.
E pluribus Funk har eg likevel høyrt i to-tre ulike versjonar. Det var coveret som var originalt rundt, men som seinare vart normalisert. Eg har det "normale", og det er ei heilt grei overflate, utan knitring.
We are an American band og phoenix har gode overflater.
Live-albumet har ganske råten lyd, men det skal vere sånn, her er det lite hjelp i superpressing og halvfartsgravering, er eg redd....
caught in the act syner vel live-kvalitetane, men lyden er ikkje noko særleg, her heller....(dette albumet har eg ikkje sjølv)

Bartesam

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2002
Antall liker
12.884
Sted
Hus
Har rubb og stubb av Grand Funk på Uk førstepress, og er enig at Live er dårlig på lyden. Var vel et uheldig opptak med mye forvrengt lyd. Resten synes jeg er rimelig bra. Har også mange av de på japansk førstepress, og de er vel bedre pga at vinylkvaliteten er bedre enn den europeiske. Men for all del, musikken er jo rå da....ett av de store rockebandene på 70 tallet ;)

Topp Bunn