Den gangen jeg hadde WT Classic brukte jeg bla AT OC-9, Benz Glider, Ortofon Rohman og Goldring Elite........ alle disse beholdt sin egentlige karakter i WT armen hvilket for meg forteller at WT combo'en er veldig nøytral og ærlig ... således er det egentlig lett og velge pickup fordi man må ikke ta så mye hensyn til hvordan spilleren spiller..... den er bra ferdig med det....... vil du ha varm koselig lyd er Rohman det opplagte valget, vil du ha analytisk lyd er Goldring Elite like opplagt, vil du ha noe som er midt på treet er AT OC-9 et godt og rimelig alternativ og vil du ha samme type lyd men med mye større og bredere lydbildet med masser av microdetaljer kan en Benz Glider low være et meget godt alternativ, Glideren får man i 3 varianter, men jeg anbefaler kun low varianten da de andre blir utkonkurert dynamisk sett av den mest lavmelte av de tre........ og dynamik må man ha mest mulig av ikke sannt ? ;D ;D det siste får man med en Denon DL-103 C , men jeg er litt skeptisk til bredde, dybde og høyde i lydbildet med denne, men det er helt klart at til prisen er den uovertruffen.
Hvis du har rca kontakter bak på spilleren din og orginalkabling i armen skal jeg komme med et meget godt forslag til kabling spiller-riaa og det er Van den Hul "The Inspiration" hybrid kabel, den er perfekt lydmessig til din spiller.