Gradient SW-63

James

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.06.2006
Antall liker
70
Sted
Stord
Torget vurderinger
8
Skulle så gjerne hatt prøvd ::). Selv om jeg er på vei mot nye høytalere, så vet jeg ikke om Quadene mine kan få reisepass. Å få elektrostater til med suber er som kjent ingen rett frem sak. Men som flere har vært inne på på forumet, så var det noen gamle Gradienter som ble spesiallaget til Quad ELS-63.
Hvis noen har et tips om hvor jeg får tak i noen Gradient SW-63, så hadde det vært kjekt.

James

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.06.2006
Antall liker
70
Sted
Stord
Torget vurderinger
8
Audiophile-Arve skrev:
Prøv PM Audio.
Ja du Audiophile-Arve.

Det går ann å få tak i nyproduserte. Men det koster av en annen verden. Hadde liksom håpet at noen kjente noen som kjente noen som hadde noen stående ;D

Ellers så er det vel bare å si, -man må visst ta den lange turen til pm audio for å høre på de nyere Gradient-systemene. Det aktive systemet ligger dessverre noe over mitt høytalerbudskjett. Og det hadde vært kjekt med en forhandler litt nærmere, men......

Z

Zomby_Woof

Gjest
De gode gammeldagse SW-63 finnes ikke lenger etter det jeg forstår. Det Gradient leverer nå er aktivt delefilter tilpasset Quad, og standard Revolution bassmoduler. Disse kan ikke brukes som 'stativ' til Quad'ene. Litt synd, egentlig, for det gamle systemet var en elegant løsning utseendemessig.

Men. Jeg vil tro at PM Audio kan hjelpe med byggetegninger så du kan kopiere den gamle løsningen. Elementene og filteret vil sikkert passe som hånd i hanske uansett.

Og, ja. Jeg vet det har blitt dyrt...

James

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.06.2006
Antall liker
70
Sted
Stord
Torget vurderinger
8
Takker. Skal se litt nærmere på dem. Å lage høytalerkonstruksjoner har jeg stor respekt for. Så får se om jeg våger meg inn på dette ;D.

Topp Bunn