God tur til Hong Kong

janly

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.09.2004
Innlegg
1.308
Antall liker
341
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
5
Ja, jeg reagerte på at han skulle selge alt. Er jo ikke mer enn noen dager siden han skrøt Dali'ene opp i skyene i Fidelity. Hong Kong? Skal han begynne å produsere "kinamikk"?  ;D

Edit: ser jo nå at det kun blir en uke i Hong Kong :)
 

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Innlegg
556
Antall liker
3
Ja, jeg reagerte på at han skulle selge alt. Er jo ikke mer enn noen dager siden han skrøt Dali'ene opp i skyene i Fidelity. Hong Kong? Skal han begynne å produsere "kinamikk"?  ;D

Edit: ser jo nå at det kun blir en uke i Hong Kong :)
Grunnen til at han selger anlegget står i annonsen. Det sikkert ikke noe gøy å selge,jeg hadde nok blitt litt deprimert.
 

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Innlegg
3.101
Antall liker
503
Synd at han trekker seg fra sentralen pga nedgradering av anlegget, eller hva nå grunnen er. Dette er jo ikke noen konkuranse om å ha dyrest mulig anlegg dette her. Eller?
 

Zed

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
642
Antall liker
3
Det ser ut at High-End er død.
 

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Innlegg
3.101
Antall liker
503
Ser han har slettet hifidelen av hjemmesiden sin også. Lurer på om dette betyr at han slutter i fidelity og audiophile også?
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.053
Antall liker
6.321
Det ser ut at High-End er død.
Med den avataren din ser "high end" ut til å være absoultt levende fortsatt...  ;)
 
O

om.s

Gjest
Det ser ut at High-End er død.
Nei, det er høyst levende og oppegående, og ikke knyttet til hva en enkelt person eier eller ikke ;)

(Hvilket jeg vet du vet, men kommentaren din fortjente en replikk...imho)

mvh
 

Zed

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
642
Antall liker
3
Nei, det er høyst levende og oppegående, og ikke knyttet til hva en enkelt person eier eller ikke  ;)

(Hvilket jeg vet du vet, men kommentaren din fortjente en replikk...imho)

mvh
Jeg vet ikke, kanskje du har rett, men siden prisene er gått opp så jævlig i de siste 10-12 årene at jeg er ikke lenger så sikert. Hvis du ser på den nye JMlab Nova Utopia som selges på bruktbørs.....håper du skjønner hva jeg mener.
 
O

om.s

Gjest
Jeg vet ikke, kanskje du har rett, men siden prisene er gått opp så jævlig i de siste 10-12 årene at jeg er ikke lenger så sikert. Hvis du ser på den nye JMlab Nova Utopia som selges på bruktbørs.....håper du skjønner hva jeg mener.
Nei du har rett, ting har kanskje skjenet litt avgårde hva priser angår, men det jeg forbinder med High End går på ytelsen og ikke prisen, som eks var jeg med når en forums bekjent pakket opp sine nye Peak Consult "El Diablo" høytalere forrige uke, pris ca 600K (enligt rykte) verdt det? nei! ikke prismessig, men alikevel absolutt blandt det ypperste hva ytelsen angår ;)

Godt vi andre har muligheten til å finne gullkorn på feks de forskjellige bruktbørsene.....

mvh
 
Topp Bunn