Digitale avspillere God CD Spiller? Ancient Audio Lektor IV

lovemusikk

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2009
Antall liker
2.942
Torget vurderinger
8
phppSGssWAM.jpg

Er det noen som vet noe om denne?

Sluker alt rått, da jeg ikke har peiling på denne.
Har en liten mulighet for kjøp, vertfall skulle selger holde den av til skattepengene kommer, sa han.

Bilder, Tekst, og hva er dette?

Sist redigert:

Voff

Æresmedlem
Ble medlem
03.11.2006
Antall liker
9.750
Torget vurderinger
1
Glem testen i Fidelity. Det er bare tull (som vanlig). Spileren er ypperlig. Låter friskt og detaljert men den har ikke et snev av rørlyd i tradisjonell forstand (ikkle så rart med tanke på røret den bruker). Den innebygde forforsterkeren er veldig bra og øker "verdien" av spilleren betraktelig dersom du har en effektforsterker som matches. Anbefales.

Sånn anektotisk kan tilføye at jeg mener lektor IV låter bedre enn Lektor V (hadde begge hjemme samtidig). Sistnevnte har ikke samme oppløsning i mellomtonen. Lektor IV har evne til å få fram rom/klang effektene i mellomtonen på en måte jeg tidligere kun har hørt på vinyl.

lovemusikk

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2009
Antall liker
2.942
Torget vurderinger
8
Glem testen i Fidelity. Det er bare tull (som vanlig). Spileren er ypperlig. Låter friskt og detaljert men den har ikke et snev av rørlyd i tradisjonell forstand (ikkle så rart med tanke på røret den bruker). Den innebygde forforsterkeren er veldig bra og øker "verdien" av spilleren betraktelig dersom du har en effektforsterker som matches. Anbefales.

Sånn anektotisk kan tilføye at jeg mener lektor IV låter bedre enn Lektor V (hadde begge hjemme samtidig). Sistnevnte har ikke samme oppløsning i mellomtonen. Lektor IV har evne til å få fram rom/klang effektene i mellomtonen på en måte jeg tidligere kun har hørt på vinyl.
Tusen takk for tilbakemelding. Hørtes jo lovende ut dette. :)

Topp Bunn