Global warming??

HasseBasse

OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
Ble medlem
29.10.2016
Innlegg
7.990
Antall liker
20.053
Sted
Hjortshøj, Danmark.
Torget vurderinger
2
Ja ja..... ved godt, at solen også har stået på et par timer, men i de over tyve år, jeg har boet her på adressen, er dette aldrig set før :cool: :cool:
Billede taget kl. 16.30

40.jpg
 

Terje-A

Æresmedlem
Ble medlem
16.05.2013
Innlegg
13.507
Antall liker
9.252
Sted
Østfold
Torget vurderinger
19
Jepp. :cool: Lange somre og korte vintre. Greit for meg. Prøver å se det positive i det som skjer.
 

HasseBasse

OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
Ble medlem
29.10.2016
Innlegg
7.990
Antall liker
20.053
Sted
Hjortshøj, Danmark.
Torget vurderinger
2
He he..... Har lenge vidst, at der var både klimaforandringer og global warming undervejs. Kunne lenge ikke forstå, at her i Danmark fik vi kun klimaforandringer og ingen ekstra varme.
Det ser ud til at vende nu :cool: :cool:
 

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
6.713
Antall liker
11.173
Torget vurderinger
2
Det er og blir sånn at sola fortsatt ikke er i stand til å varme opp lufta i nevneverdig grad. Den temperaturen du ser når sola skinner på termometeret har lite å gjøre med lufttemperatur. At termometeret viser 40+ når sola skinner på det er helt normalt, og har alltid vært det.
 

AndersR

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.05.2011
Innlegg
5.066
Antall liker
3.742
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Maler du den svarte holderen til termometeret med hvit maling eller pakker den inn i alufolie, vil du på kort tid se at du har løst klimakrisen.
 

HasseBasse

OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
Ble medlem
29.10.2016
Innlegg
7.990
Antall liker
20.053
Sted
Hjortshøj, Danmark.
Torget vurderinger
2
Det er og blir sånn at sola fortsatt ikke er i stand til å varme opp lufta i nevneverdig grad. Den temperaturen du ser når sola skinner på termometeret har lite å gjøre med lufttemperatur. At termometeret viser 40+ når sola skinner på det er helt normalt, og har alltid vært det.
Det lyder som om, I tror jeg er dum :D
Luften var 32 den dag. Selvfølgelig ved jeg s´gu da godt, at det ikke var 40.
Det jeg sagde var, at de 20+ år, jeg har boet på adressen, har det termometret aldrig vist 40 grader. Mere for at pointere, at det nok var den varmeste dag nogensinde udenfor mit køkkenvindue.

@AndersR... Den var go´ :ROFLMAO::ROFLMAO:. Ta´ et par billeder før og efter, skrive en artikel og poste i ???????????????
 

Terje-A

Æresmedlem
Ble medlem
16.05.2013
Innlegg
13.507
Antall liker
9.252
Sted
Østfold
Torget vurderinger
19
Her ser du noe av årsaken til å det er godt og varmt.

CO2.png

Carbon dioxide (CO2) is an important heat-trapping (greenhouse) gas, which is released through human activities such as deforestation and burning fossil fuels, as well as natural processes such as respiration and volcanic eruptions. The above graph shows CO2 levels measured at Mauna Loa Observatory, Hawaii, in recent years, with average seasonal cycle removed.
 
Topp Bunn