Hvordan opptrer man som gjest på dette forumet?
04.11.2004 #5 P Parelius Gjest Da har du sannsynligvis vært registrert (når du skrev) og så gått hjem (meldt deg ut).
04.11.2004 #6 U Uno Gjest Flott med spekulasjoner Parelius, håper på svar fra ugh. Så får jeg stillet min nysgjerrighet.
10.11.2004 #9 R RODA Gjest Det ser ut som om man kan starte inlegg her som gjest. Jeg logget meg ut og prøvde. Vet ikke om det fungerer på de andre delene av forumet. Huff, det var kaldt og mørkt der ute. Blant de uinvidde. ;D Mvh Rolf
Det ser ut som om man kan starte inlegg her som gjest. Jeg logget meg ut og prøvde. Vet ikke om det fungerer på de andre delene av forumet. Huff, det var kaldt og mørkt der ute. Blant de uinvidde. ;D Mvh Rolf
10.11.2004 #10 Høvdingen The big chief Administrator Ble medlem 01.01.2001 Innlegg 7.038 Antall liker 6.463 Torget vurderinger 2 Det er kun mulig for gjester å starte eller svare på innlegg under "kommentarer og hjelp til forumet". Mvh Høvdingen
Det er kun mulig for gjester å starte eller svare på innlegg under "kommentarer og hjelp til forumet". Mvh Høvdingen
10.11.2004 #12 U Uno Gjest Edit: Ikke på "musikk" men "LP\CD med.......". Men nå har jeg fått svar på spml. så min nysgjerrighet er stillnet.
Edit: Ikke på "musikk" men "LP\CD med.......". Men nå har jeg fått svar på spml. så min nysgjerrighet er stillnet.