Gis bort annonse :O)

Gubra

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2004
Antall liker
891
Enda en stakkar som resignert har skjønt det.

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
21.367
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Hva med å gi bort kjerringa i stedet ::)

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Er det utenkelig at denne karen egentlig har det helt topp? Kjerringa tar alle avgjørelser, og han bare flyter med på kjøtt og flesk. Kanskje han er dum og deilig, og hun er full av spenn? Mange gode grunner til at det er en lykkelig mann som befinner seg i andre enden av telefonrøret når dere ringer. ;)

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
21.367
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
baluba skrev:
Er det utenkelig at denne karen egentlig har det helt topp? Kjerringa tar alle avgjørelser, og han bare flyter med på kjøtt og flesk. Kanskje han er dum og deilig, og hun er full av spenn? Mange gode grunner til at det er en lykkelig mann som befinner seg i andre enden av telefonrøret når dere ringer. ;)
Baluba, nå har du levd som single for lenge :-\

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
lars_erik skrev:
baluba skrev:
Baluba, nå har du levd som single for lenge :-\
Tja, jeg må jo innrømme at jeg til enhver tid overveier forskjellige muligheter for bliss. Kanskje jeg egner meg som trophy husband hvis jeg skjerper meg litt?

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
LydMekk skrev:
Dæven, da må det MYE arbeide til ;D
Mitt strømlinjeformede skrog skal nok falle i smak hos noen med en acquiered taste, og dum er jeg veldig flink til å være.
Men skjerpe meg må jeg nok uansett mtp finnish-siden for tiden. Hårklipp, manikyr og slikt. Er det ikke slike saker trophy husbands driver med da?
Jeg har bare Jefferson i Married With Children som referanse. 8)

Topp Bunn