- Ble medlem
- 28.11.2002
- Antall liker
- 314
Men hvem vil ha a'?lars_erik skrev:Hva med å gi bort kjerringa i stedet :![]()
Baluba, nå har du levd som single for lenge :-\baluba skrev:Er det utenkelig at denne karen egentlig har det helt topp? Kjerringa tar alle avgjørelser, og han bare flyter med på kjøtt og flesk. Kanskje han er dum og deilig, og hun er full av spenn? Mange gode grunner til at det er en lykkelig mann som befinner seg i andre enden av telefonrøret når dere ringer.![]()
Tja, jeg må jo innrømme at jeg til enhver tid overveier forskjellige muligheter for bliss. Kanskje jeg egner meg som trophy husband hvis jeg skjerper meg litt?lars_erik skrev:Baluba, nå har du levd som single for lenge :-\baluba skrev:Er det utenkelig at denne karen egentlig har det helt topp? Kjerringa tar alle avgjørelser, og han bare flyter med på kjøtt og flesk. Kanskje han er dum og deilig, og hun er full av spenn? Mange gode grunner til at det er en lykkelig mann som befinner seg i andre enden av telefonrøret når dere ringer.![]()
Mitt strømlinjeformede skrog skal nok falle i smak hos noen med en acquiered taste, og dum er jeg veldig flink til å være.LydMekk skrev:Dæven, da må det MYE arbeide til ;D