O
OivindJ
Gjest
Noen som har gode erfaringer med Norton antivirus?
(Er et produkt som heter Norton 360)
(Er et produkt som heter Norton 360)
Forbindelsen ble umiddelbart MYE raskere etter at prøveperioden gikk ut igår.wotg skrev:Norman = resurshog!
Hadde Norton før, skiftet så til Kaspersky. Eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde dette for lenge, lenge siden!OivindJ skrev:Men jeg har ikke lyst til å lese/lete/lære.. Har ikke lyst til å bruke tid på dette.
Er Norton ok?
Ja, men kun om du vil ha et antivirusprogram som tar total kontroll over maskinen din og bruker så stor andel av maskinvareressursene at ytelsen reduseres merkbart.OivindJ skrev:Er Norton ok?
Og som ihvertfall var omtrent høgg hakke umulig å bli kvitt når det først hadde bitt seg fast. Norman er heller ikke verdens enkleste å hive ut; du må nesten lete på siten deres for å finne et godt avinstallasjonsprogram.Tubesnake skrev:Ja, men kun om du vil ha et antivirusprogram som tar total kontroll over maskinen din og bruker så stor andel av maskinvareressursene at ytelsen reduseres merkbart.OivindJ skrev:Er Norton ok?
Jepp, det er nemlig ikke noen avinstalleringsfunksjon hos Norton, man må laste ned et eget program som skal fjerne svineriet.berxter skrev:Og som ihvertfall var omtrent høgg hakke umulig å bli kvitt når det først hadde bitt seg fast.Tubesnake skrev:Ja, men kun om du vil ha et antivirusprogram som tar total kontroll over maskinen din og bruker så stor andel av maskinvareressursene at ytelsen reduseres merkbart.OivindJ skrev:Er Norton ok?
Bernt K
Eller "Do you want to install Linux on the entire disk?" tid. ;DOivindJ skrev:Akkurat ja..
Er det "format c:" tid igjen da? Det er vel det beste kanskje?
Ikke umulig det! Begynner å bli relativt lei av han Bill også, for å si det mildt.Tubesnake skrev:Eller "Do you want to install Linux on the entire disk?" tid. ;DOivindJ skrev:Akkurat ja..
Nei, slutt da! Ingen grunn til å formatere!OivindJ skrev:Ikke umulig det! Begynner å bli relativt lei av han Bill også, for å si det mildt.Tubesnake skrev:Eller "Do you want to install Linux on the entire disk?" tid. ;DOivindJ skrev:Akkurat ja..
Jeg har kjørt Norton i 5 år nå. Stort sett har alle virus blitt stoppet i døra. Men ved et par-tre anledninger har det sneket seg inn virus på PC-en. Disse ble oppdaget med en gang, og det kommer også opp en link der man finner prosedyre for fjerning. Stort sett så klarer Norton å fjerne dem på sparket, men innimellom så dukker det opp virus som ikke forsvinner av seg selv. Det har jeg vært utsatt for en gang, og da måtte jeg laste ned et spesielt fjerningsprogram fra Norton for å bli kvitt svineriet.OivindJ skrev:Men jeg har ikke lyst til å lese/lete/lære.. Har ikke lyst til å bruke tid på dette.
Er Norton ok?