Generelt om forumet.

jblfan

Hi-Fi interessert
Ble medlem
26.11.2006
Antall liker
0
Hei.

Jeg er medlem av et par andre forum, og min kritikk av Hifisentralens forum er at det ikke er "inteligent" nok. Hvorfor skal man måtte krysse av for å få en tilbakemelding pr e-post? Hvorfor kan man ikke redigere sin siste post? ev. slette den?

Mulig at dette faktisk går an. Jeg har ikke funnet ut av det. Men for meg blir det "for dumt", da andre forum har dette som standard, og derfor bruker jeg dette forum lite.

Ellers syntes jeg at "det som er her er bra", men gidder som sagt ikke å måtte bla og bla og bla gjennom sidene.

Hva sier du høvding?

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Antall liker
14.589
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
48
when everything else fails; read the manual :p
mvh

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2
men gidder som sagt ikke å måtte bla og bla og bla gjennom sidene
Jeg tror ikke jeg skjønner hva du mener med å bla og bla og bla - forklar litt mer detaljert så skal jeg svare deg.

Hvorfor skal man måtte krysse av for å få en tilbakemelding pr e-post?
Det kan vel tenkes at de som skriver et innlegg ikke ønsker å få en email hver gang noen svarer på deres innlegg, og derfor er det en opsjon som gir deg mulighet til å velge.

Hvorfor kan man ikke redigere sin siste post? ev. slette den?
Hvis du går inn på dine egne innlegg så kan du både redigere og slette som du måtte ønske.

Se bilde nedenfor som illustrerer hvor i innlegget ditt du kan trykke:

Vedlegg

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
795
Torget vurderinger
5
Tilbakemelding pr e-post slik som bla AV-forum har som standardinnstilling er "bånn i bøtta". Ingenting så irriterende som å få mail hver gang noen har lagt inn et innlegg i en tråd man har svart på.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2
Holmium skrev:
Tilbakemelding pr e-post slik som bla AV-forum har som standardinnstilling er "bånn i bøtta". Ingenting så irriterende som å få mail hver gang noen har lagt inn et innlegg i en tråd man har svart på.
Det er akkurat derfor vi har det som valgfritt alternativ.

Cundis

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2005
Antall liker
555
Sted
Stockholm
Holmium skrev:
Som f.eks. i ordassosiasjonsleken..
:p

JanOlav

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.12.2005
Antall liker
1.152
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
15
Høvdingen skrev:
Holmium skrev:
Jeg er ingen storbruker av andre forum, men har opplevd akkurat dette her med tilbakemelding, synes det er helt latterlig.
Hurra for HFS som gir meg det valget. :D

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Antall liker
32.286
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Continuo skrev:
Høvdingen skrev:
Holmium skrev:
Jeg er ingen storbruker av andre forum, men har opplevd akkurat dette her med tilbakemelding, synes det er helt latterlig.
Hurra for HFS som gir meg det valget. :D

støttes helt klart....Blir mye å holde styr som en egentlig ikke trenger å ha styring på...for å si det tungvinnt.. ;D

Topp Bunn