Gene Simmons: Costello is a fool

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Kanskje ikke ordrett sitert, men det er en del av essensen i det intervjuet Gene Simmons gav til israelsk TV som reaksjon på at han ikke ønsker å spille konserter i Israel. Linken til videoen fant jeg forresten på Facebook-siden til Jewish Tea Party Patriots.
http://www.facebook.com/JewishTeaPartyPatriots

ArtDeco

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.08.2003
Antall liker
59
Sted
Modum
Gene Simmons er israeler og må få mene det han vil. Det påvirker ikke mitt standpunkt. Men hva gjorde du på Facebook-siden til Jewish Tea Party Patriots?

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
ArtDeco skrev:
Gene Simmons er israeler og må få mene det han vil. Det påvirker ikke mitt standpunkt. Men hva gjorde du på Facebook-siden til Jewish Tea Party Patriots?
Det kan du godt spørre om. Jeg var egentlig inne på siden til en annen person som jeg tilfeldigvis fant ut hadde felles venner med meg, og den personen har ganske ekstreme synspunkter. Da jeg gikk profilen mer i sømmene fant jeg ut at denne gruppen fantes, og måtte jo sjekke ut hva de holder på med.

Dessverre er de mye kjedeligere og mer behersket enn de tradisjonelle te-folkene, så det var ikke så mye underholdning å finne der. Dette var strengt tatt det beste jeg kunne finne, og det sier egentlig alt. Jødiske teselskapspatrioter er ganske trøtte folk. ::)

Jeg er (behersket) Costello-fan, og kan neppe kalles noen Israel-venn. I alle fall ikke hvis du spør Israel-vennene. Personlig mener jeg det er ok at noen artister ikke ønsker å spille der, selv om jeg ikke ser det på samme måte som kulturembargoen mot Sør Afrika for et par tiår siden.

ArtDeco

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.08.2003
Antall liker
59
Sted
Modum
Artistene må få spille hvor de vil. Kulturboikott er noe av det mest meningsløse jeg kan forestille meg, det kan da ikke medføre annet enn at de man ønsker å påvirke styrker sin egen kultur? Det åpner neppe for nye impulser og endrede holdninger.
Er ellers enig angående Elvis, han har en integritet det står respekt av(uten at han påvirker noe som helst i positiv retning med det), men musikken hans var veldig mye bedre før :)

Topp Bunn