Gato Audio`s Venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Chianti

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.09.2013
    Antall liker
    54
    Sted
    Akershus
    Torget vurderinger
    4
    Etter noen års fravær i hifi-sirkuset er jeg langsomt tilbake... Jeg begynne "på nytt" og vurderer KEF Q11 Meta med en GATO DIA-250s NPM. Jeg har en stor stue, og lytter nok mest til akustisk jazz, og noe "voksenpop". Viktigste parameter for meg er nok et stort lydbilde som kan gi assosiasjoner til å sitte foran scenen...
    Er det noen her med erfaring som kan si noe 'vettugt' om den komboen?

Thomasd

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.01.2009
    Antall liker
    2.925
    Sted
    Ås
    Torget vurderinger
    3
    Etter noen års fravær i hifi-sirkuset er jeg langsomt tilbake... Jeg begynne "på nytt" og vurderer KEF Q11 Meta med en GATO DIA-250s NPM. Jeg har en stor stue, og lytter nok mest til akustisk jazz, og noe "voksenpop". Viktigste parameter for meg er nok et stort lydbilde som kan gi assosiasjoner til å sitte foran scenen...
    Er det noen her med erfaring som kan si noe 'vettugt' om den komboen?
    Hei Chianti. Jeg kan ikke si noe spesifikt om komboen, men forterkeren du vurderer bruker moduler fra Pascal. Jeg har selv en forsterker med Pascal moduler. Om Gato låter noe i nærheten av min vil jeg si denne har en lydkarrakter som bør fungere sammen med det meste. Detaljert og litt mykt + et snev av sødme med masse krefter og overskudd. Tipper det vil spille fint med KEF. Hadde valgt Gato selv i den prisklassen.

Hilsen han litt lenger inn på feltet. Vi snakkes vel plutselig på hjørnet;)

Chianti

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.09.2013
    Antall liker
    54
    Sted
    Akershus
    Torget vurderinger
    4
    Hei Chianti. Jeg kan ikke si noe spesifikt om komboen, men forterkeren du vurderer bruker moduler fra Pascal. Jeg har selv en forsterker med Pascal moduler. Om Gato låter noe i nærheten av min vil jeg si denne har en lydkarrakter som bør fungere sammen med det meste. Detaljert og litt mykt + et snev av sødme med masse krefter og overskudd. Tipper det vil spille fint med KEF. Hadde valgt Gato selv i den prisklassen.

Hilsen han litt lenger inn på feltet. Vi snakkes vel plutselig på hjørnet;)
    Ah! Du som kjøpte T+A DAC 8 av meg! 😅 Ser ut som du har gått videre. Snasent oppsett du har! 😃

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn