På tur og reise Gamlebyen Fredrikstad

T

TT.

Gjest
Jeg skal til Gamlebyen i Fredrikstad førstkommende lørdag og tusle litt rundt med min kjære mor og noen familiemedlemmer. Er ingen racer på å finne ut av ting som finnes der, men en ting er iallefall sikkert, vi skal innom Modelljernbanesenteret. Finnes det noe annet artig der som man bør få med seg når vi først tar turen? Tips mottas med stor takk.
Hørte forøvrig på jobb i dag at det skulle visst være en "løp" fra Sarpsborg til Fredrikstad/Gamlebyen lørdag. Skjønner at det kan sette preg på stedet og skape trengsel.

BeetleBug

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.06.2009
Antall liker
16.830
Sted
Sørlandet
Torget vurderinger
1
Ikke akkurat i gamlebyen;

Jeg tar turen med mindre det regner for å kjøre fra meg litt :cool:

Gaterace ØRA 2016
amcar Fredrikstad har igjen gleden av og invitere til Gaterace ØRA, Fredrikstad.
Ta med din godkjente gatebil og prøv deg på stripa i lovlige former.
Treffet er selvfølgelig også åpent for vanlig publikum. Alle er hjertlelig velkomne.

Vi kjører løp 21. mai

Vi tar forbehold om endringer.

Priser (deltager):
Deltageravgift (bil): 400,-
Deltageravgift (junior dragster): 200,-
Engangslisens (for fører uten gyldig NBF lisens): Kommer

Priser (publikum):
Voksen: 150,-
Barn u/16: 50,-
Familie: 300,-

Program:
Påmelding, Depo og Teknisk fra kl. 13.00 til kl 15.00
Førermøte kl 15.30
Publikumsinngang fra kl. 15.30
Løpsstart kl. 16.00
Finaler ca kl. 20.30
Premieutdeling ca kl. 21.30
(Med forbehold om endringer
[/QUOTE]

T

TT.

Gjest
He he, min kjære mor er jo smått bilinteressert, men tror dette blir for voldsomt. Tenkte mer på om det er noen artige butikker, åpne verksteder, gamle ting, aktiviteter osv i selve Gamlebyen.

Ingeniøren

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.11.2007
Antall liker
1.326
Sted
Tranby
Torget vurderinger
7
Var der i militæret i 9 mnd. Kjempeplass å være med eget pol, selv om lønna ikke egnet seg til de store utskeielsene. Hvis været er fint er det bare å rusle rundt å snuse inn en annen tid. Du støter sikker på noe spennende. Husk godt fottøy da gammel brostein ikke er til å spøke med. Lykke til :)

• Liker
Reaksjoner: TT.
Topp Bunn