G-punktet en myte?

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Antall liker
7.676
Sted
Hølen
Spot on! (No pun intended....i think!) Det er bare et patetisk forsøk på å rettferdiggjøre sin egen utilstrekkelighet.

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
På tide med noe musikk vel. 8)

Getting There (Is Half the Fun)

atonal

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.09.2006
Antall liker
428
Sted
Friedrichstadt
Ahem, jeg vil anta at flere kvinner vil være uenige med de britiske forskerne.

Jill Jones - G Spot 8)

Solo

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.01.2003
Antall liker
20
Torget vurderinger
2
BT skrev:
Britiske forskere har funnet ut at G-punktet sannsynligvis ikke eksisterer.
Og jeg som kunne banne på at jeg hadde sweet spot :eek:

Psychonaut

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.01.2008
Antall liker
6
G pung??? He?

Noe med dette å gjøre?? Ser ute som ett monster fra Starship Troopers

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Kanskje disse forskerne bare manglet en

yellow

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.11.2002
Antall liker
407
Mulig jeg har sett for mye hopp i det siste, men hva med kvinnens K-punkt? Finnes det?

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Antall liker
7.676
Sted
Hølen
Du har definitivt sett altfor mye hopp i det siste,ja. ;D

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.035
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
AHAAA!

Da skjønner jeg endelig hvor denne skikkelsen kommer fra....

OT
Forøvrig kalles man ikke Tricky Fingers for ingenting.....
Joda, G-punktet (eller hva det nå skal kalles) eksisterer det.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Vagina med støttehjul. Hva blir det neste?

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
7.960
Torget vurderinger
4
yellow skrev:
Mulig jeg har sett for mye hopp i det siste, men hva med kvinnens K-punkt? Finnes det?
Det finnes !

Det er dog mye vanskeligere å finne enn G-punktet. Ikke bare er K-punktet svært forskjellig fra kvinne til kvinne, det er også svært flyktig....en dag her, en annen dag der. I tillegg kan konsekvensene for å overskrive K-punktet være enorme. Hopper man forbi en hoppbakkes K-punkt kan man falle, slå seg, og kanskje få sesongen spolert. Passerer man en kvinnes K-punkt kan det vanke regelrette represalier og langvaring utestengelse.

Kort sagt: ved K-punktet ligger det mye moro, men med stor risiko.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
ErosLoveking skrev:
;D

Skjønner jeg har hatt for lenge tilgang til ekte vare siden jeg måtte google...

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Trane skrev:
yellow skrev:
Det finnes !

Det er dog mye vanskeligere å finne enn G-punktet. Ikke bare er K-punktet svært forskjellig fra kvinne til kvinne, det er også svært flyktig....en dag her, en annen dag der. I tillegg kan konsekvensene for å overskrive K-punktet være enorme. Hopper man forbi en hoppbakkes K-punkt kan man falle, slå seg, og kanskje få sesongen spolert. Passerer man en kvinnes K-punkt kan det vanke regelrette represalier og langvaring utestengelse.

Kort sagt: ved K-punktet ligger det mye moro, men med stor risiko.
Stor risiko ja, det vet alle som leser Pondus.

Vedlegg

decibelius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2007
Antall liker
1.678
Sted
Bislett
Det er nok en del jenter som tror att G-Punktet ligger i ganen - uff da - de e jo fint det, som Nils Georg pleier å si ;D

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.035
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
decibelius skrev:
Det er nok en del jenter som tror att G-Punktet ligger i ganen - uff da - de e jo fint det, som Nils Georg pleier å si ;D
Dette bør du ikke så tvil om!
Slikt sprer jo seg værre enn å påstå at julenissen ikke finnes- og det vil vi jo ikke ha noe av?

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.182
Torget vurderinger
4
coolbiz skrev:
Det skal ikke være enkelt.

Og jo mer vintage produktet er jo vanskeligere er det å bruke.....

G

Gjestemedlem

Gjest
Anonym skrev:
Og jo mer vintage produktet er jo vanskeligere er det å bruke.....
Autobias fungerer ikke alltid etter planen, men litt finjustering, valg av riktige rør, riktig glødespenning, oppvarmingstid og egnet musikk så kan det være vel så kjekt det.

[video]Mc_efbzjDAE[/video]

G

Gjestemedlem

Gjest
Mer forskning er nok påkrevet. (men faen ingen abx for min del)

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
baluba skrev:
Psychonaut skrev:
G pung??? He?

Noe med dette å gjøre?? Ser ute som ett monster fra Starship Troopers
Hvem av dem?
Hvis en sånn sak hadde vært utstyrt med fire føtter og løpt fritt omkring, ville både ulv og bjørn vært for småtteri å regne!

G-punktet finnes, be sure of that! Bare send frøkna/ frua / kjæresten hit til meg, så skal jeg vise ho hvor det er......

;D mvh. VilhelmW

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.670
Torget vurderinger
0
Nå ser jeg at denne tråden "vandrer" litt, fra G til K, og det synes å være en smule uenighet/usikkerhet på hva dette "G" punktet egentlig er for noe. Får å klargjøre vil jeg bare spesifisere at jeg her betrakter "G" punktet som kvinnens noe "uspesifiserte" mest erogene sone. Det er selvsagt mulig at jeg kan ha tolket trådstarter feil og i så fall beklager jeg.

Jeg har ikke vitenskapelig belegg, grunnet manglende tid/mulighet til en kvalitativt fullt ut vitenskapelig undersøkelse, men empiri basert på mange menns erfaringer peker sterkt i retning av at kvinnens mest erogene sone er lokalisert til mannens lommebok!

Psychonaut

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.01.2008
Antall liker
6
Hvis en sånn sak hadde vært utstyrt med fire føtter og løpt fritt omkring, ville både ulv og bjørn vært for småtteri å regne!

;D mvh. VilhelmW
[/quote]

Eg hadde isåfall vert redd!!! Ser ut som ett skikkelig udyr ;D

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
Spiralis skrev:
Nå ser jeg at denne tråden "vandrer" litt, fra G til K, og det synes å være en smule uenighet/usikkerhet på hva dette "G" punktet egentlig er for noe. Får å klargjøre vil jeg bare spesifisere at jeg her betrakter "G" punktet som kvinnens noe "uspesifiserte" mest erogene sone. Det er selvsagt mulig at jeg kan ha tolket trådstarter feil og i så fall beklager jeg.

Jeg har ikke vitenskapelig belegg, grunnet manglende tid/mulighet til en kvalitativt fullt ut vitenskapelig undersøkelse, men empiri basert på mange menns erfaringer peker sterkt i retning av at kvinnens mest erogene sone er lokalisert til mannens lommebok!
+1...garantert!!! Ei smellfeit lommebok evt. bankkonti, er et 100% safe G-punkt. Satser vi feil når vi handler rådyre hifi-greier???

;D mvh. VilhelmW

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Hmmm

Tror jeg må kjøpe meg ny lommebok...

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
Litt a propo, men LITT OT også....hørt om han som hadde ei så smellfeit kjerring at kompisene lurte på hvordan han i det heile tatt kunne finne fram når det skulle koses i sengehalmen. Ikke noe problem, svarte han med den smellfeite kjerringa. Jeg bare glør ho kraftig opp og så strør jeg ei flaske med Nyco over heile framparten på ho. Og der det bruser, der er det....!!

;D mvh. VilhelmW

Z

Zomby_Woof

Gjest
Kanskje det var samme forskergruppe som fikk britene til å slutte med tannbørste?

Topp Bunn