Fuck this! (Adele)

G

Gjestemedlem

Gjest

En dame som åpenbart kan synge men som er så til de grader forstyrret gjennom grusom prosessering ...

Dette skjærer så i mine hifi-ører, det er en ren lidelse.

Helvete ... kan ikke folk synge for en ærlig åpen mikrofon? Og gi oss virkelig minneverdig musikk?

Dette var umenneskelig.

authentic

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.07.2007
Antall liker
2.488
Torget vurderinger
13

En dame som åpenbart kan synge men som er så til de grader forstyrret gjennom grusom prosessering ...

Dette skjærer så i mine hifi-ører, det er en ren lidelse.

Helvete ... kan ikke folk synge for en ærlig åpen mikrofon? Og gi oss virkelig minneverdig musikk?

Dette var umenneskelig.
Ja dette var trasige greier, hvordan de har klart så fullstendig å ødelegge en utgivelse er bare utrolig i 2015. Skjærende og rett å slett ikke hørbart på annet enn kjøkkenradioen.

bluesbreaker

Hundeeier
Ble medlem
05.03.2009
Antall liker
72.556
Sted
Blåskogen
Torget vurderinger
1
Ikke overrasket dessverre.
Ingen av Adeles album er særlig gode lydmessig.
Synd, for hun har absolutt mye å bidra med som artist.
Konserten i Royal Albert Hall som har vært sendt på NRK, og fåes kjøpt på DVD er meget bra.

Er heller ikke overrasket slik som authentic over at innspillinger blir fullstendig ødelagt i 2015.
Det skjer jo stadig vekk.

Nå ser det ut til at enhver apekatt med hodetelefoner på hue slipper til bak studiospakene.
Det er lettvint å spille inn musikk i dag med digitale hjelpemidler,
men resultatet blir ikke alltid bra når lyden optimaliseres for telefoner og små dab-radioer.

kazan

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
492
Sted
Lillehammer
Torget vurderinger
3
Har kjøpt albumet på vinyl,ble ikke akkurat imponert over lydkvaliteten nei??????

Audirvana

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.09.2012
Antall liker
882
Torget vurderinger
5
I tillegg til the Loudness wars, så ødelegges mange artistes produkt av alt for glætte arrangementer og instrumentering også, vel?

Feilfritt og kjedelig blir resultatet.

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
313
Denne var jo litt heftig. Anbefaler å høre litt på coverversjonene til denne karen. Rimelig heftig mye av det.

U

Utgatt24668

Gjest
Det er så my annet bra vokal der ute - så man kan med letthet unngå kommersielle sell-out utgivelser som dette - som kun er ment for å optimalisere salget over radioen og iPad/iPhonen.

Audirvana

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.09.2012
Antall liker
882
Torget vurderinger
5
Jeg forstår at de vil tekkes massene, som dessverre ser ut til å foretrekke steindyre designmonohøyttalere som musikkilde hjemme. Pengene styrer.

Men det jeg ikke forstår er at det ikke er mulig å gi de som ønsker det, muligheten til å betale for en produksjon som faktisk slipper sjelen til Adele gjennom.

Bergfinn

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.07.2013
Antall liker
14.594
Sted
Oslo
Torget vurderinger
7
Off topic.
Beyer Olsen er enda bedre som standup komiker synes jeg.
Når han opptrer, ler jeg så jeg detter av stolen.:D

Adele kan seile sin egen sjø, dog har hun også ganske humoristisk sans når hun ikke synger.:rolleyes:
B

7th-hifi

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.07.2008
Antall liker
791
Torget vurderinger
8
Her blandes produksjon og artist i en suppe. Jeg liker heller ikke overkomprimert musikk, men jeg liker artisten Adele svært godt. Foreslår at trådstarter får en moderator til å ordne opp i dette ved å spisse trådtittel mot komprimering, og ikke slik det nå kan (mis)forstås mot Adele. Hun er jo bare skjønn :)

franke69

Medlem
Ble medlem
11.03.2016
Antall liker
4
Tænkte det var mit setup der var helt galt da jeg hørte skiven....åbenbart ikke

Topp Bunn