f skrev:
Haakon_Rognlien skrev:
Som dere kan se av min annonse på åpningssidene er det IKKE en Klipsch-aften dette; det kommer senere!
Det er fortsatt ledige plasser for interesserte, vi skal som nevnt bruke Audio Valve og Triangle, for det meste. Det er ikke en "handelsmesse", snarere en hyggelig aften for hi-fi og musikkinteresserte. Så det er bare å si fra, alle er velkomne!
Mvh
Håkon Rognlien
Fryd Hi-Fi
Hva en HI FI pusher som tilbyr gratis lyttekveld, og ikke nødvendivis må selge? Synd han ikke holder til i Oslo!
Dessverre er det vel slik at det er noen som fremstår som rene selgere/pushere, mens andre vil bare vårt beste for å få litt mer kjøtt på beina og som åpner dørene sine, jeg vet om noen få som stiller i kategorien til vår gode venn, Håkon Rognlien.!
De holder ikke dørene åpne for å kaste på oss masse shit, som dagen etter ender på bruktbørsen, de leter etter potensielle kunder som har et ønske om at du og jeg skal få oppfylt drømmene våre, med best mulig lyd i heimen, eller faktisk bare å ha erfart/lyttet til alternative muligheter..
Hadde vår gode venn holdt til i Oslo, så hadde nok trangen etter å selge vært en god del større, nettopp pga det koster enorme summer bare å ha et lokale
Tar av meg hatten og bøyer meg i støvet for slike mennesker som, Håkon Rognlien..
Vi sier ikke nei takk til flere av hans kaliber

Lykke til alle sammen, håper det blir en koselig aften for dere alle..
Kjell