Fryd hifi - demoaften

Stripper

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.05.2007
Antall liker
1
Skal noen på demoaften hos Fryd Hifi på tirsdag? Dessverre kan jeg ikke selv p.g.a lang avstand, men skulle gjerne vært der. Rognlien's hjemmesider viser at han har en del meget interessante produkter i forhold til flertallet av hifibutikker.

Også interessant at det skal spilles i et vanlig hjemmemiljø framfor demolokaler som er skreddersydd til lytteformål.

Hadde vært fint om noen kunne skrive et par setninger om sine inntrykk.

A

Ari Gold

Gjest
gleder meg til masse dynamikk men begrenset båndbredde, kastrert bass og diskant!

hifiguru

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.07.2002
Antall liker
1.262
Sted
Porsgrunn
Torget vurderinger
1
Ari Gold skrev:
gleder meg til masse dynamikk men begrenset båndbredde, kastrert bass og diskant!
Så du skal lytte på Klipsch Heritage? ;D

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
12.342
Torget vurderinger
2
hifiguru skrev:
Ari Gold skrev:
:)
Som dere kan se av min annonse på åpningssidene er det IKKE en Klipsch-aften dette; det kommer senere!
Det er fortsatt ledige plasser for interesserte, vi skal som nevnt bruke Audio Valve og Triangle, for det meste. Det er ikke en "handelsmesse", snarere en hyggelig aften for hi-fi og musikkinteresserte. Så det er bare å si fra, alle er velkomne!

Mvh
Håkon Rognlien
Fryd Hi-Fi

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Antall liker
50
Sted
Oslo
Haakon_Rognlien skrev:
hifiguru skrev:
Ari Gold skrev:
Som dere kan se av min annonse på åpningssidene er det IKKE en Klipsch-aften dette; det kommer senere!
Det er fortsatt ledige plasser for interesserte, vi skal som nevnt bruke Audio Valve og Triangle, for det meste. Det er ikke en "handelsmesse", snarere en hyggelig aften for hi-fi og musikkinteresserte. Så det er bare å si fra, alle er velkomne!

Mvh
Håkon Rognlien
Fryd Hi-Fi

Hva en HI FI pusher som tilbyr gratis lyttekveld, og ikke nødvendivis må selge? Synd han ikke holder til i Oslo!

KHH

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2005
Antall liker
18
f skrev:
Haakon_Rognlien skrev:

Mvh
Håkon Rognlien
Fryd Hi-Fi

Hva en HI FI pusher som tilbyr gratis lyttekveld, og ikke nødvendivis må selge? Synd han ikke holder til i Oslo!
Dessverre er det vel slik at det er noen som fremstår som rene selgere/pushere, mens andre vil bare vårt beste for å få litt mer kjøtt på beina og som åpner dørene sine, jeg vet om noen få som stiller i kategorien til vår gode venn, Håkon Rognlien.!
De holder ikke dørene åpne for å kaste på oss masse shit, som dagen etter ender på bruktbørsen, de leter etter potensielle kunder som har et ønske om at du og jeg skal få oppfylt drømmene våre, med best mulig lyd i heimen, eller faktisk bare å ha erfart/lyttet til alternative muligheter..

Hadde vår gode venn holdt til i Oslo, så hadde nok trangen etter å selge vært en god del større, nettopp pga det koster enorme summer bare å ha et lokale ;)

Tar av meg hatten og bøyer meg i støvet for slike mennesker som, Håkon Rognlien..
Vi sier ikke nei takk til flere av hans kaliber ;)
Lykke til alle sammen, håper det blir en koselig aften for dere alle..
Kjell

R

Rolf_Da!

Gjest
Var innom for et time siden og hentet lodd, snøre og skrue til min Pro-Ject 6 platespiller.
Mr Rognlien var i god sving med klargjøring for gutta som garantert ikke blir betutta. 8)

Kos dere i kveld dere som drar innom Mr Dynamitt hos Fryd!

R

holger1

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
02.12.2004
Antall liker
0
Ja det er jo en del spennende utstyr hos herr Rognlien, har desverre ikke fått tid til å dra inn denne gangen,men det blir
ikke lenge til jeg skal inn en tur er jo selv, på hugget på noe nytt så det blir spennende om det kommer noe innfo på
lytterundene derfra. ; ;)

alipax

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.03.2003
Antall liker
460
Sted
Herja
Torget vurderinger
2
De ligger kanskje i koma etter en kraftig eargasm.

halux

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.10.2007
Antall liker
5
Rudi skrev:
Var det ingen fra HFS der ? Er jo 2 dager siden nå og ikke et pip har vi hørt :eek:
mrx skrev:
De ligger kanskje i koma etter en kraftig eargasm.
Slutter meg til Rudi og mrx, er det virkelig ingen som har noe å dele med oss andre etter demo-aften hos Fryd HiFi??
Er veldig spent på å høre noe om Triangle Cello.....

geirf2

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.01.2004
Antall liker
171
Sted
Nes Romerike
Det er alt for mange tråder her inne til å holde styr på, men ja, nå begynner denne å bli kjedelig! Kunne godt tenkt meg å høre om det var noe guffe i disse Triangle greiene.

Stripper

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.05.2007
Antall liker
1
Jøss, har ingen vært til stede på en så interessant seanse?
Bekrefter bare min mistanke om at for norske hifigutter er det bare Hifiklubben og
Hificenterkjeden som gjelder. Gjesp!!!

Topp Bunn