Frp vs de andre....

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
realist skrev:
Skal fatte meg i korthet,:

Hvis frp-ère ikke lenger får lov til å være frp-ère, hva skal vi da med frp??

http://www.nettavisen.no/innenriks/politikk/article1218425.ece
Er vi ikke for et mangfoldig fargerikt fellesskap da ? FRP er om ikke annet helt klart fargeklatter i en ellers traust grå politisk flora !

Politisk ukorrekt var det, ja så absolutt !
Særlig gjennomtenkt var det nok ikke !
Noe annet enn krusnig i den politiske debatten i sommervarmen blir dette aldri !

FRP har helt klart en viktig oppgave her i verden. De som er enige med FRP bør få ha et parti, og de som er uenige har gjennom FRP noe enten å le av eller bli forarget over.

FRP er et politisk parti, det er en kilde til underholdning, og en laglig "prügelknabe" for de på venstresiden. Det blir jo tre ting det !! Akkurat som et Kinderegg !! ;D ;D ;D ;D ;D

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
sannheten kan være vanskelig å svelge for enkelte nikkedukker.
edit: (hah, noen som husker nikkerne)

det er også et tåpelig krav om at alle styrer må ha minst 40% inkompetente medlemmer.

ush.

G

Gjestemedlem

Gjest
Ikke akkurat et politisk sjakktrekk av dimensjoner, men jeg kan ikke se at mannen gjør eller sier noe utilbørlig.

Mange progressive medlemmer av kvinneflokken vil nok steile litt av hans holdninger. Men på den annen side ville nok ikke slike kvinner trives så godt i samliv med denne mannen uansett. At han har funnet sammen med en kvinne som har sammenfallende syn på rollemønster i hjemmet er jo bare gledelig for dem begge.

At han er fornøyd med sitt forhold og gjerne vil dele sine erfaringer er jo ikke så ulik det vi gjør her på sentralen. :-\

Det er mer vittig at de politiske strategene i partiet prøver så godt de kan å hysje ham ned og vise moralsk indignasjon over hans ærlighet...

G

Gjestemedlem

Gjest
Boffen skrev:
sannheten kan være vanskelig å svelge for enkelte nikkedukker.
edit: (hah, noen som husker nikkerne)

det er også et tåpelig krav om at alle styrer må ha minst 40% inkompetente medlemmer.

ush.
Hadde vært et morsomt spark i ræven til rødstrømpene om en bedrift fylte sin kvinnekvote i styret med neglefilende bimboer med mp3 spillere og 'Det Nye'. Så kunne den seriøse delen av styret jobbe uforstyrret som seg hør og bør.

realist

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
308
Håper virkelig ikke at politisk korrekthet tar over styringen i frp. Det ble forresten et salig rabalder i herverende lokalavis da Sandberg tok lappen på nytt etter råkjøringen sin. Han klarte dette med glans, men se det var det mange som ikke tålte, og han fikk kjeft fra mange hold for at han sto fram i avisa glad og fornøyd med sitt nyervervede førerkort. Tonen i div. innlegg var at han heller skulle skamme seg for å ha råkjørt. Det hadde han sikkert også gjort, (eller i alle fall skammet seg over å ha blitt tatt(min tolkning ;D)), men har man fått en tidsavgrenset straff, så er det i ethvert rettsamfunn slik at da er man i hovedsak ferdig med denne saken. Da får man nye muligheter igjen for å gjøre det bedre neste gang, men nei, folk var bare interessert i å tråkke på mannen, og det ergrer meg noe grenseløst. Selv om jeg under normale omstendigheter ikke er noen frpèr, så er jeg fristet nå i alle fall, det er valg snart...det er også saker på den nasjonale arena som gjør at jeg muligens konverterer....eller stemmer blankt, bla en alldeles kastrert holdning til div somaliske (og andre!) elementer (gjerne fra muslimske miljøer) sin yndlingsbeskjeftigelse i forhold til småjenter, og likeledes holdningen til kundene til jentene på strøket. Alle lovparagrafer finnes allerede for å ta bakmenn i forhold til hallikvirksomhet og sexslavehandel, så den nye kommende loven er bare for å tekkes div "kristne" og og andre besservissermiljøer sin trang til "renovering" av gatebildet. "Mitt" snart (eks?)-parti har også kastet seg på den galeien....

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
ETTERLYSNING !!

Mitt gamle dannede verdikonservative parti er blitt stjålet.

Sist sett i populistisk glideflukt mot liberalisme og grisk pengetellepolitikk.

Tyvene er iakttatt, Erna Solberg og Jan Tore Sanner synes å være ledere av dette tyveriet.

Hvis noen skulle finne den sjel mitt gamle parti hadde under Kåre Willochs ledelse bes vedkommende henvende seg til meg.

Det gamle verdikonservative partiet med vekt på samfunnsansvar og omsorg for alle er sterkt savnet.

Finnerlønn loves ( 1 stemme ved neste valg ) hvis partiet gjennfinnes.

Spiralis ( trist ) :'(

G

Gjestemedlem

Gjest
Iran har problemer med økonomien nå om dagen. Inflasjonen er høy (15-20%) og folk opplever hurtig svekket kjøpekraft. Dette skyldes i hovedsak en usunn offentlig politikk med store subsidier, stort opptak av lån i det offentlige og ambisiøse prosjekter.

Mange Iranere er redde for stat og styre, men ignorerer deres forbud og påbud så godt de kan i den private arena. Men iranerne er i dag mer og mer en urban og moderne befolkning som vil merke økonomiske vanskeligheter godt. Og hvis det er noe skal skal kunne endre situasjonen i landet så er det at vanlige folk får det økonomisk uholdbart. Har de ikke nok til sitt daglige liv så synker nok mullahene i kurs yterligerere.

Det er derfor uheldig at Norge bidrar til å styrke Irans økonomi gjennom utvikling av gass- og oljeforekomster. At Statoil må fullføre den kontrakten de har inngått er forståelig, men de bør avslutte videre samarbeid når dette er over. Den samme holdningen bør gjelde for stater som er aktive støttespillere til regimet og er med på å styrke deres økonomi. Venezuela er et slikt land. Chavez har f.eks. mottat Irans høyeste utmerkelse, Den Islamske Republikks Medalje.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/4336169.stm

Z

Zomby_Woof

Gjest
Denne karen oppfordrer oss til å velge asiatiske kvinner, og henviser til seg selv i den forbindelse.

Rett eller galt, holdningene hans er ikke akkurat de mest etterspurte her hjemme.

Det må jo dermed gå an å lure på hva han selv har kunnet velge bort i denne forbindelse.....

G

Gjestemedlem

Gjest
Zomby_Woof skrev:
Denne karen oppfordrer oss til å velge asiatiske kvinner, og henviser til seg selv i den forbindelse.

Rett eller galt, holdningene hans er ikke akkurat de mest etterspurte her hjemme.

Det må jo dermed gå an å lure på hva han selv har kunnet velge bort i denne forbindelse.....
Mange her på forumet oppfordrer oss til å velge asiatiske forsterkere, og henviser til seg selv i den forbindelse. Om man foretrekker en Ming Da fremfor en Abrahamsen er vel en smaksak. Kanskje litt problemer med reklamasjon når man importerer selv, men alt i alt kan det vel være en god investering. Kan vel bli litt mye rør med asiater, men med riktig bias kan man ha glede av dem i åresvis.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Det er da vitterlig en liten forskjell her.

Ingen forsterkere, rør eller transistor, norsk eller asiatisk, har noensinne valgt meg....

G

Gjestemedlem

Gjest
Zomby_Woof skrev:
Det er da vitterlig en liten forskjell her.

Ingen forsterkere, rør eller transistor, norsk eller asiatisk, har noensinne valgt meg....
Dakkar.. smil litt pent til denne søte forsterkeren så vil den sikkert bli glad for komme hjem til deg skal du se.

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
Punkt 1. Hvor kommer disse folkene fra? Holdningene til endel av disse FRP "politikerene" er jo så håpløst utdaterte.
Punkt 2. FRP er alikevel et "friskt pust" i en ellers så kjedelig og homogen masse av politiske partier. Vi trenger absolutt flere partier som FRP som er villig til å tenke utenfor boksen og ta den eventuelle støyten som kommer fra media og andre politiske partier.
bare se på hvor bundet opp våre styrende politikere er når det gjelder spørsmål som innvandring, omskjæring og miljø. Jada de sier de vil gjøre noe, men ingen ting blir gjort.
Punkt 3. Hvis vi forestiller oss at all politisk makt og offentlige middler er representert i et kakediagram så ser man fort feilen ved systemet. når vi bytter regjering så flyttes innholdet i kaken rund, men det gies ikke ut kakestykker eller bakes nye kaker. Det blir bare til at innholdet i kaken flytter fra A til b og tilbake igjen, alt etter hvem som styrer.
Vi trenger politikere med BALLER, folk som virkelig taler folkets saker og ikke bare er livredd for å tape anndel innen en gitt folkegruppe.
Vi har det veldig bra her i Norge, men oljen varer ikke evig og hverdagen er full av utfordringer på en global skala. Skal vi komme oss vidre så er det påtide å bake nye kaker med mange forskjellige smaker.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
Gjestemedlem skrev:
Kanskje litt problemer med reklamasjon når man importerer selv, men alt i alt kan det vel være en god investering.
Nåja, kan ofte bli problemer ( dyrt ) med reklamasjon med det som ikke er importert også !! :p :p ::)

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
wotg skrev:
Petter Stordalen- makan til populistisk, metroseksuell, egosentrisk og selvforhærligende svin skal man lete langt etter...
Kristin Halvorsen har da ettertrykkelig bevist at hun ikke eier talent, visjoner, realistisk sans og selvfølgelig ingen baller.
"Innertier" på begge !!
Stordalen snakker "stygt" om damer han har ligget med, i offentlig sammenheng. Og da er han i min bok en dust ! :mad:
Kristin, skal få poeng for at hun er hunnkjønn og blond. Men akkurat der stopper det også !! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

ernie70

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.02.2007
Antall liker
39
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
1
Punkt 1:
Det er nå en gang slik at de fleste journalistene i norge er venstre vridde. Dette gjør det ikke lettere i norsk presse å stemme frp.
Punkt 2:
Joda jeg stemmer frp. Betyr det at jeg er for alt de står for? Nei slettes ikke på samme måte som andre som stemmer på andre partier ikke er for alt "deres" parti er for.
Punkt 3:
Dette betyr at jeg ikke dermed er enig alt som Ulf Erik Knudsen (Frp) sier er "riktig". Betyr det da at han "egentilg" har sagt dette? Husker VG skrev om "hytta" til Hagen i Spania. Feil hus, feil by og feil pris!
Dette kan jo bare være at han har sagt at det finnes masse gode koneemner i asia?!
På samme måte som at Sandberg IKKE har sagt at polakker i norge ville godta 20kr, eller hva det var i timen.

ernie70

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.02.2007
Antall liker
39
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
1
Petter Stordalen- makan til populistisk, metroseksuell, egosentrisk og selvforhærligende svin skal man lete langt etter...

Hvorfor det??
Han er vel bare en bedrifsteier som vil tjene penger som alle andre? Bare fordi han står frem i avisene med spare dysj osv på sine hoteller så blir han slaktet? For alle dere "grønne jævler" så er det vel bra at noen starter en plass? På samme måte som at norge skal frelse hele verden med sitt kjøpe CO2 ifra u-verden?

G

Gjestemedlem

Gjest
Nei det er jo ettehvert opptil flere som våger å stå frem idag. Og mange er også medlem av sin lokale forening for FrP-positive. Det er ikke lenger like stigmatiserende å erkjenne dette. I Norge i dag har vi plass til både bygdetulinger og 17årige ordførerkandidater. Politikken ville jo blitt litt kjedelig uten disse gøyale menneskene. Og det er jo en styrking av demokratiet så godt som noe.

Topp Bunn