Håper virkelig ikke at politisk korrekthet tar over styringen i frp. Det ble forresten et salig rabalder i herverende lokalavis da Sandberg tok lappen på nytt etter råkjøringen sin. Han klarte dette med glans, men se det var det mange som ikke tålte, og han fikk kjeft fra mange hold for at han sto fram i avisa glad og fornøyd med sitt nyervervede førerkort. Tonen i div. innlegg var at han heller skulle skamme seg for å ha råkjørt. Det hadde han sikkert også gjort, (eller i alle fall skammet seg over å ha blitt tatt(min tolkning ;D)), men har man fått en tidsavgrenset straff, så er det i ethvert rettsamfunn slik at da er man i hovedsak ferdig med denne saken. Da får man nye muligheter igjen for å gjøre det bedre neste gang, men nei, folk var bare interessert i å tråkke på mannen, og det ergrer meg noe grenseløst. Selv om jeg under normale omstendigheter ikke er noen frpèr, så er jeg fristet nå i alle fall, det er valg snart...det er også saker på den nasjonale arena som gjør at jeg muligens konverterer....eller stemmer blankt, bla en alldeles kastrert holdning til div somaliske (og andre!) elementer (gjerne fra muslimske miljøer) sin yndlingsbeskjeftigelse i forhold til småjenter, og likeledes holdningen til kundene til jentene på strøket. Alle lovparagrafer finnes allerede for å ta bakmenn i forhold til hallikvirksomhet og sexslavehandel, så den nye kommende loven er bare for å tekkes div "kristne" og og andre besservissermiljøer sin trang til "renovering" av gatebildet. "Mitt" snart (eks?)-parti har også kastet seg på den galeien....