FrP-avisa

rumath

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2004
Antall liker
228
Flere som har fått FrP-avisa i posten i dag?

Jeg synes det var interessant å lese den. De skal ha kudos for bra laget avis. (Fine bilder, layout osv.) Innholdet? Tja, ettersom jeg er sosialist og fagforenignsmann, så appellerer den selvsagt ikke like mye til meg.

Sykehjem: "Lotte-modellen" - De ansatte skal ikke sitte på pauserommet, de skal sitte ute sammen med beboerne... Jaha? Så de ansatte skal ikke lenger ha pause? "De ansatte får nytt arbeidsregime og beboerne får bestemme mer selv". Dette høres sikkert flott ut for en del som leser dette,- men hva med de ansattes rettigheter?

I en artikkel om skolepolitikk, så tituleres ei med tittelen "Fpu-politiker og fremtidig lektor", ganske freidig! ;)

FrP mener også at Krekar er så viktig, at han vies ei helside.

Blekka anbefales å lese.

Hilsen

Fremtig .............

Rune

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
31.897
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Vi har papirtømming i morgen, så den ligger nedi veien her...
Jeg har forhåndsstemt, ja!

For ordens skyld: Alle mottatte politiske valgbrosjyrer ligger i samme kurv som FrPs.

slowmotion

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2009
Antall liker
4.651
Søplebøtta mi er ikke langt fra postkassa ...

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
12.079
Miljøpartiet De Grønne deler ikke ut valgkampmateriell. De tar derimot imot det de andre partiene deler ut og leverer det til gjenvinning. :)
FrPs sykehjemsmodell, slik går det når den ene hånden ikke vet hva den andre gjør.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Valentino skrev:
Alle mottatte politiske valgbrosjyrer ligger i samme kurv som FrPs.
:eek:

Her går du glipp av store penger.

Frps valgbrosjye kan vise seg å bli et verdipapir etter valget. Du bør vurdere å leie en bankboks.

Tenk om 50 år, med brosjyren i hånden, med skjelvende stemme å kunne si: "Dette er de siste kjente restene etter noe de kalte Fremskrittpartiet tilbake på 09 tallet. Jeg mener å erindre at de havnet i Venstre hele hurven." ;D

Valentino

Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
31.897
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Nå ler jeg så jeg griner igjen! Snart dags for en tur på Mbares benk skjønner jeg.

rumath

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2004
Antall liker
228
Hehe. Ja, vi kan jo drømme. :)

Til og med dekk-kongen bytter beite nå om dagen, kanskje han starter en bølge.

donnerwetter

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.02.2008
Antall liker
105
Akkurat som om ikke Høyre har hatt nok å slite med, liksom ;D

A

AK27

Gjest
Jeg var overbevist om at denne tråden ville handle om VG eller om Morgenbladet, men så finnes det visst enda mer avskyelig lesestoff der ute et sted. Greit om denne Frp-avisa bare kommer en gang i året.

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
Morgenbladet er blitt en lesverdig avis.

Valentino

Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
31.897
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Det har den blitt utallige ganger de siste 20 årene. ;D

A

AK27

Gjest
BBking skrev:
Morgenbladet er blitt en lesverdig avis.
Kvasi-intellektualisering av platt nyliberalt pjatt, skal jeg lese en høyreavis (som jeg jo av og til gjør) foretrekker jeg Aftenposten. Om du føler du absolutt trenger en sminket versjon av VG så må du for all del bare kose deg. Hadde ikke lest Morgenbladet på en stund, og ble overrasket over hvor elendig den faktisk var blitt. I mine øyne i alle fall.

Topp Bunn