Kunne nok sagt det bedre sjølGjestemedlem skrev:Underlig å se hvilken fascinasjonskraft som ligger i denne saken og denne mannen. Verden er full av de mest usympatiske mordere og brutale voldsmenn, men noe må det være med denne karen som holder interessen på et slikt nivå.
Går folk rundt med et fortengt ønske om en sexslave i kjelleren eller er bare den morbide interessen av andres lidelse så påtagende?
Sperr mannen inne for resten av hans tid, og gi ofrene fred og psykiatrisk behandling og finn noe bedre underholdning.. :-\
Godt nok formulert for meg. EnigSteinar O skrev:Kunne nok sagt det bedre sjølGjestemedlem skrev:Underlig å se hvilken fascinasjonskraft som ligger i denne saken og denne mannen. Verden er full av de mest usympatiske mordere og brutale voldsmenn, men noe må det være med denne karen som holder interessen på et slikt nivå.
Går folk rundt med et fortengt ønske om en sexslave i kjelleren eller er bare den morbide interessen av andres lidelse så påtagende?
Sperr mannen inne for resten av hans tid, og gi ofrene fred og psykiatrisk behandling og finn noe bedre underholdning.. :-\men dette er jeg enig i.
Det mest selvmotsigende jeg har lest på lenge!ivar skrev:jeg kunne ha tenkt meg en utvalgt gruppe supermennesker som hadde "tatt seg av" ymse grupperinger i samfunnet. Men sånn ellers burde dødsstraff vært avskaffet i hele verden for veldig lenge siden!
Fortrengt? Pøh. Imidlertid har jeg bare krypkjeller.Gjestemedlem skrev:Går folk rundt med et fortengt ønske om en sexslave i kjelleren....?
Enig. Og den videre debatten burde heller dreie seg om hvordan sjansen for slikt kan reduseres i fremtiden.Gjestemedlem skrev:Underlig å se hvilken fascinasjonskraft som ligger i denne saken og denne mannen. Verden er full av de mest usympatiske mordere og brutale voldsmenn, men noe må det være med denne karen som holder interessen på et slikt nivå.
Sperr mannen inne for resten av hans tid, og gi ofrene fred og psykiatrisk behandling og finn noe bedre underholdning.. :-\
ja det var det da.Kabeldragern skrev:
Og jeg blir kvalm av at oppegående folk her inne ikke har fått med seg det.
Tror denne mannen må fjernes fra jordens overflate for at ofrene skal få fred. I Norge ville han vel kommet hjem på permisjon etter noen år.Gjestemedlem skrev:Sperr mannen inne for resten av hans tid, og gi ofrene fred og psykiatrisk behandling og finn noe bedre underholdning.. :-\
Du liker tydeligvis ikke klar tale. Han burde dø ved injeksjon av en hurtigvirkende gift, evt giljotineres. Begge deler helt kurant. Da befrir vi hans ofre.Høvdingen skrev:Jeg har endret på overskriften i hovedinnlegget da den blir litt drøy.
Nei.miata skrev:Det er vel strengt tatt Dødsstraff i Norge.. I Krigsretten..
Denne siste variant av dødsstraff ble avskaffet i Norge i 1979. Det har for øvrig ikke blitt avsagt dødsdommer i Norge etter 1948.miata skrev:Det er vel strengt tatt Dødsstraff i Norge.. I Krigsretten..