Friske høyttalere

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
17.831
Sted
Østfold
Noen som har sett friske høyttalere til salgs? Høyttalere helt uten hverken fysiske kroniske eller andre lidelser, og helt uten psykiske lidelser?

Jeg har ikke til nå funnet noe på Finn eller QXL.

Imidlertid finnes det tydelig vis noen høyttalere som ikke er helt syke. For eksempel skriver Håkon N:

Det hele begynte med en telefon til Geir Tømmervik på Oslo Hifi Center, der jeg forklarte om mine bekymringer om den noe "friske" diskanten i Audiovector Mi3 Avantgarde.
Videre skriver Lyd og Bilde:
Med sin friske og utadvendte spillestil er Focal-JMlabs Diva Utopia Be en høyttaler man ikke glemmer med det første.
I følge TV2 Nettavisen derimot så finnes det høyttalere som er helt friske og i tillegg har humor!:
Med en distinkt og en aning diskantfokusert klangkarakter oppleves Bose-høyttalerne friske og morsomme.
Det kan med andre ord se ut som om det endelig er håp for oss som ønsker å unngå syk lyd i vårt high end oppsett.

Dette bekreftes av "dingsefredag" i Aftenpostens nettutgave. Nøkkelen skal ligge i formatet "MP3", og herligheten ser slik ut:

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
128
Hehe, bare man husker at comboen Acasulfam og Aspartam (nutrasweet) hemmer fettforbrenning i 4 timer etter inntak...
Frisk består nermest av dette stoffet.
Spørs om du skal bruke den friske spillestilen til jogging... :p
Lytter man på for meget "frisk" musikk blir man nemlig fet.. Hihi :D

larsfs123@mail.com

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
02.07.2003
Antall liker
1
Høres interessant ut dette ang fettforbrenninga.
har du noko forskning som er gjort ang dette?

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
128
Noen som har sett friske høyttalere til salgs?
Litt seriøsitet fra meg.
Dette er tilsalgs! Høyttalerne altså!

Riktig friske tro jeg!

Topp Bunn