Noen som har sett friske høyttalere til salgs? Høyttalere helt uten hverken fysiske kroniske eller andre lidelser, og helt uten psykiske lidelser?
Jeg har ikke til nå funnet noe på Finn eller QXL.
Imidlertid finnes det tydelig vis noen høyttalere som ikke er helt syke. For eksempel skriver Håkon N:
Dette bekreftes av "dingsefredag" i Aftenpostens nettutgave. Nøkkelen skal ligge i formatet "MP3", og herligheten ser slik ut:
Jeg har ikke til nå funnet noe på Finn eller QXL.
Imidlertid finnes det tydelig vis noen høyttalere som ikke er helt syke. For eksempel skriver Håkon N:
Videre skriver Lyd og Bilde:Det hele begynte med en telefon til Geir Tømmervik på Oslo Hifi Center, der jeg forklarte om mine bekymringer om den noe "friske" diskanten i Audiovector Mi3 Avantgarde.
I følge TV2 Nettavisen derimot så finnes det høyttalere som er helt friske og i tillegg har humor!:Med sin friske og utadvendte spillestil er Focal-JMlabs Diva Utopia Be en høyttaler man ikke glemmer med det første.
Det kan med andre ord se ut som om det endelig er håp for oss som ønsker å unngå syk lyd i vårt high end oppsett.Med en distinkt og en aning diskantfokusert klangkarakter oppleves Bose-høyttalerne friske og morsomme.
Dette bekreftes av "dingsefredag" i Aftenpostens nettutgave. Nøkkelen skal ligge i formatet "MP3", og herligheten ser slik ut: