Fredag 13.

Delle

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.03.2007
Antall liker
278
Erfaring med at dette er en ulykkesdag, eller tvertom?

Mvh

svingen68

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2008
Antall liker
35
Torget vurderinger
1
Ikke noe galt med denne dagen i det hele tatt!
Husker jeg ble 13 år, fredag den 13 for noen år siden, gikk like smertefritt som alle andre dager det!
Bare tøys at det er en ulykkesdag, det er en dag som alle andre verken noen spesiel ulykkesdag eller det motsatte :)

N

norumno25

Gjest
Kun en helt vanlig Fredag for min del, men tviler ikke på at noen ha ulykkesdag, går man å tenker at ting går galt så gjør de gjerne det, nei tenk positive tanker om at det blir en flott Fredag så skal du ikke se borti fra at det blir det :D

RBN

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.05.2007
Antall liker
1.598
Jeg sitter bare her. Helt stille. Og venter..
(når jeg tenker meg om, så er det slik det er hver dag)

Unplugged

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.02.2002
Antall liker
0
Både hell og uhell kan man ha denne dagen som alle andre dager.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.883
Det er definitivt en ulykkesdag - en svart katt krysset veien foran meg på veg til jobb i dag.

Petre

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.11.2007
Antall liker
1.466
Sted
Siggerud
Torget vurderinger
1
Har datoen skremt mange til å holde seg hjemme idag? E6 sørfra mot Oslo var usedvanlig lite trafikkert på vei til jobb idag, så sånn sett var det rene lykkedagen. En god start på dagen!

F

fjellvåk

Gjest
.retteP skrev:
Har datoen skremt mange til å holde seg hjemme idag? E6 sørfra mot Oslo var usedvanlig lite trafikkert på vei til jobb idag, så sånn sett var det rene lykkedagen. En god start på dagen!
Folk tror de har svineinfluensa og holder seg hjemme. Fredag 13 er en fin dag; det er helg. 23 Des. derimot er en farlig dag.

Delle

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.03.2007
Antall liker
278
Morgennyhetene på NRK radio refererte til en undersøkelse gjort av et forsikringsselskap angående antall trafikkuhell. De konkluderte med ca. 10% færre ulykker på fredag 13 i en gitt måned enn andre fredager i samme måned. Antatt årsak: Økt oppmerksomhet rundt faremomenter..

Mvh

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
fjellvåk skrev:
.retteP skrev:
Folk tror de har svineinfluensa og holder seg hjemme. Fredag 13 er en fin dag; det er helg. 23 Des. derimot er en farlig dag.
Yepp, enig!!! 23. des. er ALLE topp stressa, på hysterisk jakt etter a) vinmonopolet og b) alle julegavene. Livsfarlig dag, både for en sjøl, bilen og bankkontoen! Absolutt best å forholde seg kokrolig på jobb. Heime er det jo kaos og en mill. ting som skal ordnes - livsfarlig å være der og..

;D

Mindstream

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
31.07.2007
Antall liker
1
Fredag den 13 oktober 1307 var datoen Tempelridderene ble fengslet å torturert,
og er nok hoved grunnen, for markeringen av fredag den 13.

duality

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
27.03.2008
Antall liker
1
Skulle av ved sofiemyr (E6 eller E18? husker ikke), jeg har glemt (*kremt*) å bytte til vinterdekk.
Long story short, det var såpe glatt på veien og jeg mista kontroll på bilen på avkjøringsrampen i 80km/h.
MEN, jeg klarte akkurat og få kontroll på bilen og ungikk å kjøre i grøfta.
Jeg hadde også så flaks att vinterdekka lå i bagasjen, så bytte av dekk gikk uten problem. Fikk til og med gjøre det i en oppvarmet garasje.
Om ikke det er flaks så vet ikke jeg. 13 er tross alt lykketallet mitt!

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.040
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
BT skrev:
Det er definitivt en ulykkesdag - en svart katt krysset veien foran meg på veg til jobb i dag.
BT:
Gikk dagen greit?

hilsen lettere bekymret foreningskamerat

Topp Bunn