Nå er jeg litt ute på tynn is mht å kunne vurdere sikkelig , men fikk mitt 1. møte med <Naim i går....på audiovector........integrert og dac mener jeg (harddiskbasert musikk) på Arken i helgen , dette låt slett ikke bra , så ille at rommet var tomt ,vi titta innom 2 ganger.....slett ikke sikkert det er naim komponentene sin sktld ene og alene , men at folk kan finne på å sette opp noe som låter så tagisk på ei messe er jo ufattelig , tonalt ubalansert , skrikete , spisst og i det hele tatt.........men somsagt kjenner altfor lite til Naim , men dette kan da ikke være ett realistisk inntrykk , jeg nekter på at folk som lovpriser sakene (naim) ikke får til bedre lyd enn dette------------strykkarakter til <svensken med <naimrigg på Audiovector :-[
Skulle likt å få hørt boksene i hjemmelige former , på en annen høyttaler , som somsagt dette var så tragisk at jeg nekter å tro at noen kan like sånn lyd rett og slett.......Noen i oslo som kan gjøre det godt igjen ved en anledning , jeg hørte flere transistoranlegg som låt veldig bra i ulike prisklasser....men det beste var nok Response med audioresearch elektronikk.....hos Reidar Persson