hva kan jeg forvente hvis jeg går fra en nad pp1 riaa, til en billig graham slee(1200.-).. skal spille med en rega p2 med grado black pick-up..
Det finnes ingen garanti for at en brukt riaa til 1200 er bedre enn en ny Graham Slee til samme pris.Er det den rimeligste modellen eller en du har fått et bra tilbud på?
Hvis det er den rimeligste ville det ikke vært lurere å gått for en brukt RIAA?
Da får du jo større oppgradering for pengene.
Jeg oppfattet det som skryt av Epos'ene jeg... de er jo kanongode, og imo ser de sågar råtøffe ut!Hmm.. Rakker dere ned på anlegget mitt eller, gutta?Rudi, jeg er forresten utrolig fornøyd med eposene . De ser jo ikke ut, men spille det kan de
![]()
Helt enig!Det finnes ingen garanti for at en brukt riaa til 1200 er bedre enn en ny Graham Slee til samme pris.
Applauderes. Kjøpte som tidligere nevnt samme høyttaler til mor, hun er kjempefornøyd. Synes dessuten de ser tøffe ut. Dette er form og funksjon i skjønn forening, null jåleri. Dessuten spiller de musikk til tusen. Jeg ble i hvert fall imponert.Jeg oppfattet det som skryt av Epos'ene jeg... de er jo kanongode, og imo ser de sågar råtøffe ut!
Mvh Vidar P
Denne har jeg hørt og lest mye bra om. Budsjettet er riktignok økt med nærmere 100%.Helt enig!
Men hvis prisrammen økte til 2000 kroner så er mulighetene større.
F.eks denne:http://www.hifisentralen.no/cgi/yabb2/YaBB.cgi?board=vinyl;action=display;num=1167299380
Hold your horses. Annonsen gjelder kun strømforsyningen, ikke RiaaenHelt enig!
Men hvis prisrammen økte til 2000 kroner så er mulighetene større.
F.eks denne:http://www.hifisentralen.no/cgi/yabb2/YaBB.cgi?board=vinyl;action=display;num=1167299380
Da var graham slee "gram amp 1 "bridge" " i hus.. kom hjem for 15 min siden, så den er kald, men jeg aner en forskjell herKjøpte den for 800.- Den er visst så vidt brukt..
![]()
Enig; Epos-designet er skikkelig maskulint nononsense råtøft! Stativene er prikken over i'en!Spent på inntrykk.
Synes forøvrig Eposene er helt overlegne i utseende, sort, enkelt, klassisk.