Her på forumet besitter folk kompetanse på de forskjelligste områder. I tillegg får man vennlige svar (stort sett da
), i motsetning til et visst norsk fotoforum, hvor man risikerer å bli hudflettet hvis forståsegpåerne der ikke synes de spørsmålene man stiller er glupe nok. Altså:
I dag var jeg innom Binders for kjøpe Canon fotopapir str 13x18cm. Dessverre viste det seg at Canon har sluttet med dette formatet, visstnok fordi det ikke var blitt så populært som de hadde håpet på. Det eneste Binders hadde, var dobbeltsidig papir som kostet skjorta. Skal jeg først ha 13x18 fotopapir som koster skjorta, skal det være ensidig!
Så nu spørger jeg Eder, vyrde brukarar: Finnes det noe godt fotopapir der ute i 13x18 format som kunne passe til min Canon Pixma MP500?
Gjerne fra en uavhengig produsent.
I dag var jeg innom Binders for kjøpe Canon fotopapir str 13x18cm. Dessverre viste det seg at Canon har sluttet med dette formatet, visstnok fordi det ikke var blitt så populært som de hadde håpet på. Det eneste Binders hadde, var dobbeltsidig papir som kostet skjorta. Skal jeg først ha 13x18 fotopapir som koster skjorta, skal det være ensidig!
Gjerne fra en uavhengig produsent.