Forsterkere Forsterker tips til Audio Pro Blue Diamond v3?

Nygaard

Medlem
Ble medlem
02.03.2014
Antall liker
3
Sted
Sarpsborg
Jeg har gått til innkjøp av et par Audio Pro Blue Diamond, men enda ikke bestemt meg for hva slags forsterker jeg skal ha.
Har lest mye bra om Hegel H80 og det er denne det heller mot til å kjøpe. Noen som kan komme med et innslag om at dette kan bli en bra match??
Eller evt komme med andre forslag og tips til en forsterker som vil passe?:)

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Antall liker
517
Hei og velkommen til forumet !

Jeg hadde en kort periode et par Black Diamond v2 og brukte de sammen med en Primare I 20.Det låt bra.

Nå ønsker jeg å slå et slag for den forsterkeren jeg har oppkoblet for tiden,den nye Denon PMA 1520.Slik lytteposisjonen og plasseringen av høyttalerne mine er nå låter den bedre enn min andre forsterker,Primare I 22 Dac.Den låter veldig fint på lavt og moderat volum.Den har rikelig med inn og utganger,men har dog ikke innebygd dac.

mvh.s,

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Antall liker
20.647
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Har ikke hørt Hegel på Blue diamond, men har hatt Black diamond jeg også for en tid tilbake. Svært flotte høyttalere. Jeg brukte på den tid en Electrocompaniet ECI-4. Som jeg husker jeg likte svært godt. Men dette er lenge siden nå...:rolleyes:

Nygaard

Medlem
Ble medlem
02.03.2014
Antall liker
3
Sted
Sarpsborg
Jeg har også tittet litt på Primare I22 Dac. Det er den og H80 det står mellom. Trur det blir Hegelen jeg går for.
Takk for svar :)

Mvh Nygaard.

Topp Bunn