Forslag til endringer for avdelingen for hifi

K

kjetilt

Gjest
Jeg synes at det er altfor mange tråder og litt rotete under "Hifi generelt" kategorien. Denne kan med fordel splittes opp i bl.a. Høyttalere, Forsterkere, CD-spillere, hifimøbler osv. Vinyl og kabler er jo allerede egne avdelinger med hhv. "Vinylavdelingen" og "Kabelhjørnet".
Med en slik oppdeling vil det også gjenspeile inndelingen på bruktbørsen.

Akustikk og hifi-rom synes jeg også burde ha vært flyttet fra avdeling for teknikk og rom til under avdeling for hifi. Dette fordi akustikk og rom har så mye med hifi å gjøre. Avdeling for teknikk og rom kunne da omdøpes til kun avdeling for teknikk for å omfatte det som er igjen der.

Og kategorien "Hifi generelt inkludert bransjeaktører" kunne ha vært slettet, Det er jo allerede en egen avdeling lenger ned som heter "Bransjeavdelingen" med bl.a underkategori "Bransjenyheter / Reklamering for produkter". Ser ut for meg som kraftig overlapp.

KJ

Æresmedlem
Ble medlem
10.10.2004
Antall liker
5.355
Torget vurderinger
1
IMHO som det heter, HFS er (mer enn) nok oppdelt etter min smak.

mvh
KJ

K

kjetilt

Gjest
Ett av forslagene mine gikk da også ut på å fjerne et valg.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Vi holder på med nye sider, og på vårt nye forum vil det bli samme oppdeling som i dag, men det vil bli underkategorisering som gjør at du kan velge å se f.eks. bare tråder som omfatter høyttalere osv. Dette vil bli mye tydeligere når de nye sidene kommer. Dette er forøvrig noe som er høyt på listen over prioriteringer.

De nye sidene blir lansert en eller annen gang i løpet av året. Tør ikke å sette noen fast dato da det er mye som skal testes ut.

Det koster penger å skrive innlegg under Bransjenyheter, derav behov for Hifi Generelt ink. bransjeaktører (som er gratis).

Flytting av Akustikk til Avdelingen for Hifi er muligens en god idé, men det er jo bare å bla 10cm lenger ned på siden, så jeg kan ikke helt se at det har noen særlig betydning for noe som helst.

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
jeg vil heie frem en fragmentering(undekategorisering)av Hifi Generelt. Bl.a skulle jeg gjerne sett ene egen avd/kategori både for "Rør" og "hodetelefoner".

JackX

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2002
Antall liker
1.383
En egen avdeling for hodetelefoner har jeg også savnet. Håper det kan bli en råd med det også.
--
Forøvrig gleder jeg meg til den nye brukervennlige selektering jeg aner konturene av.

mvh
JackX

KJ

Æresmedlem
Ble medlem
10.10.2004
Antall liker
5.355
Torget vurderinger
1
Med tagging av tråder i neste utgave av HFS, så synes jeg at antallet avdelinger, underavdelinger og hjørner, med fordel kan reduseres.

mvh
KJ

Topp Bunn